Selasa, 5 November 2013

Cuba Kita Terbalikkan..!


Keputusan sudah pun dibuat, DUN Sungai Limau akhirnya tetap menjadi milik PAS bagi penggal yang ke enam..! Itu hakikat dan kita tak sikit pun mahu mempertikaikannya.

Namun cuba kita cuba tukarkan keputusan semalam. Katalah kalau yang menang semalam tu BN..! yang menang semalam Dr Ahmad Suhaimi Lazim..! Agak agak apa yang bakal kita dengar dari semalam, hari ini dan hari hari seterusnya…~

~ SPR tak adil
~ UMNO / BN bawa pengundi hantu
~ Rasuah
~ Ugut
~ Tak bersih
~ Penipuan
~ Bla..bla..bla..

Tapi kita dengar ke keluhan dan rintihan sebegitu dikalangan ahli UMNO dan penyokong BN? tentu TIADA kerana kita semua WARAS dan sedia menerima TAKDIR..! 

Baca kenapa pula BN dikata menang dalam kalah di theunspinners.disini dan ada yang menyarankan agar UMNO dan BN mandi limau..! kenapa? baca lanjut di justread-disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum Bro,

    Mohon linkkan Blog saya. Selamat Berjuang. Terima kasih.

    nakhodakuale.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Azeez rahim punca kekalahan BN di Sungai Limau, Semuanya gara-gara susu basi yang diedarkan.. ni lah yang dikatakan "kerana nila setitik rosak susu sebelanga", orang macam azeez rahim ni patut ditukar ganti dengan yang lain..

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/11/azeez-rahim-susu-basi-punca-bn-kalah-di.html

    BalasPadam
  3. tak habis-habis memfitnah azeez rahim. siapa yg terkesan dgn cerita susu basi sampai boleh menukar dari nak pangkah BN bertukar kpd PAS? adakah susu basi begitu kuat pengaruhnya sehingga mampu menukar kecenderungan memangkah parti semasa mengundi? gila!!!! sudah-sudah la tu, fitnah ni maha dahsyat balasannya di akhirat. lagipun, azeez rahim tak pernah JENTIKpun TELUR kamu.... apa yang dendam sangat tu!!!!

    BalasPadam
  4. A ah... Blackout pun mesti masuk jugak...

    BalasPadam
  5. usin5 November 2013 8:41 PTG bro.. Tanpa Nama5 November 2013 7:29 PTG adalah anak murid PAS (Parti Agama Sesat) dah dasar parti bhw parti ini kena dan PASti menfitnah org lain yg tak sealiran dengannya.... Wajib.... bukan saya kata tp Mr Bean yg kata....

    BalasPadam