Selasa, 26 November 2013

Lagi Lagi Singapore…!

deal dengan singapore? bina jer jambatan ni...
Dalam Islam pun kalau kita nak membeli raumah kita kena tengok siapa bakal jiran? macam tu penting kategori jiran diambil kira..! tapi dalam hal Singapore ni bukan hal kita nak beli rumah, tapi kita dah bersimpuh dengan jiran dajal sepertinya untuk sekian lama..!

Bila Johor mengumumkan cuti hujung minggu bertukar maka Singapore bukan main lagi menyebok dengan pelbagai alasan..nasib baik alasannya tak dihujah sama oleh Kuala Lumpur macam selalu..! kalau tak..! bukan ke haru..!!!

Banyak dah Singapore buat selama ini, dalam isu perjanjian pembelian air, isu tambak tanah, isu zon penerbangan kapal terbang yang sering masuk didalam wilayah Malaysia, isu kenaikan harga barang yang menjerut rakyat Johor Bahru, malah isu pemilikan harta juga begitu menonjol bijik mata apabila kita bersedia mahu melihat akan kebenarannya…

Sekarang lagi satu isu timbul..isu lama yang sentiasa diperbaharui..! Baca lanjut di justread-disini. Agak agak apa yang Wisma Putra nak buat?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen