Selasa, 11 Oktober 2011

Khalid Gagap Bukan Lagi Anjing Yang Baik..!










Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin mengakui wujud usaha di peringkat dalaman parti itu untuk menyingkirkan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Menurut Anwar, kepimpinan tegas Abdul Khalid mentadbir Selangor selepas pilihan raya umum 2008 menjadi punca kepada perasaan tidakpuas hati di kalangan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PKR.

"Yang dibangkitkan tentang cara pengurusan Menteri Besar yang agak tegas.

"Ini pandangan yang dikemukakan, dan ia telah pun kita selesaikan," katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen di sini, Isnin.

Anwar mengulas mengenai laporan sebuah portal berita yang dipetik daripada laman blog berhubung wujudnya memorandum yang diserahkan kepada beliau untuk memecat Abdul Khalid sebagai Menteri Besar.

Bagi kafir laknat seperti ronnie liew, teressa cock dan eli bogel...air khalid gagap dah mula kering! khalid gagap sudah tidak mampu menjadi anjing yang jinak! maka anjing anjing lain seperti anjing kurap khalid gereja perlu dicipta!!! seperti anjing jinak di Perak si nizar komunis...

Lu fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Suruh aje Khalid jmpa Sultan dan bubarkan DUN Selangor sebab dia dah tak dapat sokongan ADUN parti dia sendiri... Rasanya rakyat memang dah tak sokong pemerintahan puak pembangkang ni... Ada beranikah Khalid melawan arus...?

    BalasPadam