Isnin, 17 Oktober 2011

Khalid Gereja Nak Berperang Dengan Sultan?




Khalid gereja@khalid bangsat ni jelas dah jauh tersasar...! Di Sarawak dalam PRN yang lepas bukan main berkempen di gereja gereja bersama teressa cock! tak cukup itu bukan main lagi membela puak kuil yang mengganggu hidup rakyat Melayu dan Islam di Seksen 19 hingga nak bertahlil pun susah!

Khalid terus menafikan kemelayuan dan keislamannya dengan menyokong puak gereja DUMC menjalankan kerja jahat mereka tapi disampin tu tak tau malu merembat dan menerima duit zakat bagi pengajian anaknya di Mesir...ppttuuiihh!

Hari ini pula menyindir dan membodohkan Tuanku Sultan Selangor dengan menyatakan bahawa tiada manusia yang sempurna, apa yang tersirat ialah Khalid mengajak rakyat menghormati Sulatan, secara tak langsung mengajak rakyat menentang Sultan yang juga boleh disifatkan menyerang Institusi Kesultanan dan Raja Raja Melayu.

Bila ini berlaku jelaslah bahawa Khalid gereja@ Khalid bangsat ini sebenarnya terus menerus menghina Islam dimana Sultan sebagai Ketua Agama Islam! Jenis ni kita nak panggil apa? Sesat? Munafik? Mubaligh Kristian? Syaitan bertopeng manusia?...

GAP dah ajak bertumbuk...! ada berani?

Lu fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan