Isnin, 24 Oktober 2011

Mat Sapu Normah Komunis Kena Terajang PM

KUALA LUMPUR 23 Okt. – Sesiapa yang mengagungkan perjuangan komunis dan menidakkan pengorbanan serta kesetiaan anggota pasukan keselamatan dalam mempertahankan kedaulatan negara adalah pengkhianat yang dosa mereka tidak layak diampunkan.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, perjuangan komunis bukan untuk membebaskan negara ini daripada penjajah, sebaliknya mahu mengambil alih tanah air dan menukarnya menjadi sebuah republik sebelum mengharamkan segala kebebasan rakyat termasuk untuk beragama.

Beliau menambah, dalam konteks tragedi serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong pada 1950, kerajaan mempunyai bukti kukuh bahawa lelaki Melayu, Muhammad Indera yang diangkat Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu sebagai hero sebenar ialah seorang komunis.

“Nak kata kepala tak betul dan bangang (bodoh), dia sudah dipilih menjadi pemimpin oleh partinya. Jadi apa muslihat dia? Orang sebegini yang sanggup menidakkan jasa serta pengorbanan para perajurit negara ialah pengkhianat dan dosa golongan seperti ini tidak layak untuk dimaafkan.

“Saya sudah membuat siasatan dan pihak polis sendiri mempunyai bukti kukuh Muhammad Indera seorang pengganas komunis. Dia sendiri mengaku kepada pihak polis yang dia merancang serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong dan turut bertanggungjawab membunuh beberapa anggota polis.

“Chin Peng (Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya) sendiri dalam sebuah buku mengesahkan bahawa Muhammad Indera anggota komunis. Jadi kenapa kita perlu mengangkat pemimpin sebegini,” katanya semasa berucap pada majlis Perhimpunan Perdana Pesara dan Bekas Polis di sini hari ini.

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan