Rabu, 23 November 2011

Siapa Punya Kerja Nih..!

Jangan dihina UMNO ni.. UMNO parti keramat bagi orang Melayu. Apakah bertambah berbilion ringgit harta UMNO dengan menjadi model iklan ni.. Dan apakah UMNO amat terdesak mahu mencari wang hingga bangunan Parti Keramat Melayu ini dihina sebegini rupa!

Disinilah seluruh umat Melayu mengupas fikiran bagi mencari jalan bagaimana mahu membela, membangun dan memperkasa Bangsa! Disinilah segala keputusan bagi menyelamatkan Bangsa Berdaulat ini berlaku!

Hari ini sudah ada suara sumbang lagi biadap puak pembangkang yang mengaitkan UMNO menjadi tunjang kepada hegimoni Amerika Syarikat yang berpaksikan yahudi dalam mengembangkan cabang perniagaan mereka!

Kalau musuh memang kita kenal..tapi yang lebih malang bila adanya musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan malah menjadi trojan horse dalam membarahi UMNO sedikit demi sedikit dari dalam!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 ulasan:

  1. Perkataan 'illumination' juga digunakan oleh beberapa pemimpin kuasa kuasa besar dalam banyak ceramah ceramah mereka. Perkataan ini tidak lain dan tidak bukan bermaksud 'illuminati'. Ini bermakna pemyembah penyembah DAJJAl sudah hampir untuk mengganti kerajaan UMNO. Umat Islam diMalaysia dalam bahaya besar dan ramai yang yakin minuman ini mengandungi sesuatu yang dapat merosakan bukan saja kesihatan tapi juga merosakan pemikiran kita hingga tidak dapat membezakan antara halal dan haram seperti masalah budaya kaum nabi lut yang sedang berleluasa akhir akhir ini dalam erti lain menjadikan sifat kebinatangan dalam diri kita.

    BalasPadam