Rabu, 26 Disember 2012

Giliran Mustafa Ali Maki Anwar..!


Tiba giliran Mustafa Ali pula memberitahu Anwar bahawa Anwar hanya bermimpi di siang hari..! angan angan Anwar mahu menjadi Pieemmm hanya tinggal angan angan..! Mustafa Ali tak yakin langsung! PAS sebenarnya tak pernah yakin bahawa Anwar mampu menjadi Pieemmm..!

Tak pasti sama ada Mustafa menolak Anwar kerana tuhan politik DAPig mereka terus terang menolak Hadi yang menyebabkan sekutu Hadi didalam PAS terasa hati. Namun hakikatnya Mustafa Ali mengakui bahawa pakatan haram tidak akan mampu menajdi kerajaan didalam PRU yang akan datang!

Bercakap dalam satu wawancara khas bersama Sinar Harian Online di pejabatnya baru-baru ini, Mustafa berkata, jika pun Umno-Barisan Nasional dapat mempertahankan Putrajaya, parti itu hanya akan menang dengan majoriti mudah.

"Kalau Pakatan Rakyat menang pun, kita tidak akan dapat majoriti dua pertiga. Tak akan ada mana-mana pihak yang akan mendapat kemenangan majoriti dua pertiga," ujar Mustafa.

Yang pasti UMNO dan Barisan Nasional begitu bersemangat dalam menghadapi PRU yang boleh dipanggil pada bila bila masa! dalam congak pemimpin peminpin BN setakat ini BN sudah mempunyai 145-160 kerusi Parlimen...so? menang sebagai Kerajaan dan Kerajaan yang kuat dengan mjoriti 2/3.. ada faham? InsyaAllah..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan: