Ahad, 23 Disember 2012

Hampir Seminggu Membisu..Akhirnya Hadi Bersuara..!


Ada yang kata Hadi menyorok di rumah bini muda..ada yang kata Hadi pergi bertapa..ada yang kata Hadi ada didalam sarban Nik Najis..ada pulak kata Hadi turun ke laut sebagai nelayang..! Tak peduli la kalau Hadi naik ke bulan mengikut Ayah Pin sekalipun..! Apa pun yang ramai orang perkatakan yang pasti Hadi tidak keluar di khalayak! Hadi lebih rela menjadi setan bisu!

Hadi tahu amanat sesat nya sudah memakan diri..! Hadi tahu bahawa sebaik mana pun amanat najis yang dia lakukan 30 tahun dulu dibungkus rapi akhirnya bau busuk tetap akan dihidu..malah hari ini najis yang dibungkus rapi oleh Hadi dengan solekan agamanya pun telah terburai..! yang lebih memualkan ialah najis ini mula dimuntahkan oleh para kuda belang PAS sendiri yang sudah tidak rela lagi disuap dengan najis Hadi selama ini..!

Audio dibawah menjelaskan segala gala nya..


Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Aku tak nampak pun muka dia ada aura ulamak..
    Macam mana org PAS boleh ikut amanat sesat ni.

    BalasPadam
  2. pasal dia orang ni sama kepala dgn Abu Jahal.

    BalasPadam
  3. Dulu Umno takut doa KO Umno Umno Ko....sekarang Umno takut kat amanat haji hadi pulak...Umno ni skrg ni dah jadi mcm org jahat yang takut dengan bayang2 sendiri....kihkih...Nasib hang la UMNO kerana hang bodoh dan bahlol sangat..seperti yang Madey kata xtinggal dah dalam Umno ni melainkan yg bodoh2 je....kahkahkahkah

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama23 Disember 2012 8:15 PG --- ni contoh manusia bebal. amanat hadi tu memang tak betul tapi masih nak terima dan mempertahankannya. ini kerana hang bodoh/jahat/degil/dll. pun aku tak faham.insaflah sebelum hang mampuih oii!

    BalasPadam
  5. RIBUAN PENGIKUT TOTOK PAS YG MASIH BELUM TERIMA HIDAYAH..NAK BUAT MACAM MANA...LANTAK DEPA LE YOB...DEPA RASA DEPA BIJAK..BIOR LE YOB!!!PASTIKAN PRU NI JADI PENGAJARAN BERGUNA PD DEPA...LAGI SATU YOB...BLOG2 DEPA TAK BOLEH KITA NAK BAGI KOMEN LANGSUNG,TAK KAN DITERBITKAN..BERBANDING BLOG2 PRO BN ,..STEADY YOB!!HIDUP PUTRA MERDEKA & BLOGER2 YG SEALIRAN...

    BalasPadam