Khamis, 20 Disember 2012

Lawak Malam Jumaat..!


Budak tuan Man nampaknya tak berapa nak bekerja walaupun malam jumaat..! selera makan, minum dan shahwat nya pun mula menurun..ini semua gara gara amanat sesat tok garu nya yang hangat dipasaran kini..dalam dia membelek belek dan membedek bedek..akhirnya timbul idea yang mungkin menyebabkan isteri budak tuan man tersenyum..walaupun sekadar terpaksa tersenyum..wakakakaa!


SERANGAN ke atas Presiden Pas khususnya berhubung Amanat Haji Hadi dilakukan semata-mata kerana ada ura-ura nama beliau disenaraikan sebagai calon PM.

Sedangkan sebelumnya beliau jarang diserang sebegini hebat. Di Malaysia, jawatan Perdana Menteri seolah-olah hak Umno. Sesiapa sahaja yang disebut-sebut akan mengambil alih jawatan ini akan diserang habis-habisan.

Kini muncung senapang Umno mula dihalakan kepada Presiden Pas pula. Kita yakin selepas ini pelbagai tohmahan, tuduhan, fitnah akan dibuat ke atas beliau kerana di Malaysia sesiapa yang dicadangkan sebagai Perdana Menteri akan menjadi sasaran serangan media BN.
 
* Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, Ketua Penerangan Pas Pusat




Kira malam ni boleh la senyum sebab dah laksana tugas membela tuhan politiknya! dasar anjing macam hadi cakap kat atas tu kan..! kan..!

Hadi nak jadi PM..! jangan kata orang PAS, PKR dan DAP senyum sini..! unta kat arab pun boleh senyum beb...!


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. SKANG DIA DH JADI HANJENG DAP..KITA UCAP TAHNIAH JE LER BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Makin biadap menghina ulama,setiap perbuatan pasti ada balasannya

    BalasPadam