Rabu, 2 Oktober 2013

Edisi Kurang Ajar - Spesis Azrai Tumbuh Melata Di Dalam PMO..


Makhluk kat atas ni semua orang dah kenal...Walaupun ramai dikalangan kita yang pasti tak dapat mengenali nya apabila menukar rupa bentuk asal dirinya macam gambar kat atas tu, tapi kita semua pasti tak lupa bagaimana kebiadapan budak botak kat atas 
( wajah asal ) yang menghina akhbar Utusan yang selama kewujudannya tak lain tak bukan hanya berperanan membela nasib agama, bangsa dan negara termasuk la nasib budak botak biadap kat atas tu..!

Dek kerana dah ramai sangat sekarang ni yang tersampuk dengan pengaruh LGBT, Liberal dan komunis DAPig, maka kebiadapan budak botak ini dilihat sebagai suatu kebiasaan bagi puak puak pembangkang. Namun apa yang lebih pelik bin ajaib serta diluar kebiasaan apabila kebiadapan begini jugak dilihat sudah berjangkit hingga masuk kedalam pejabat pejabat kerajaan dan kemuncaknya di Pejabat Perdana Menteri sendiri.

Terbaru sekor lagi pegawai yang bertaraf pegawai akhbar@media PM Rozilan Salleh juga sudah berjaya menunjukkan belang busuknya...


Dengan jawatan yang disandang oleh Rozilan, sewajarnya budak ini perlu tahu membezakan keutamaan dalam menyatakan sesuatu perkara. Kenyataan budak ini tentu memberikan gambaran salah akan hubungan baik diantara pihak Utusan dengan pejabat Perdana Menteri.

Budak Rozilan ini tidak penting, apa yang labih penting ialah jawatan yang dipikul memberi kesan kepada bossnya yang merupakan orang nombor satu negara. Tidakkah kenyataan biadap ini akan menjadi bahan ketawa musuh politik bossnya sekaligus memperlihatkan seakan ada masaalah pegawai PM dengan akhbar yang menunjang perjuangan bossnya selama ini.

Yang lebih menyedihkan, Rozilan sendiri merupakan produk Utusan yang berjaya digilap hingga akhirnya berjaya menapak ditangga pejabat Perdana Menteri negara ini. Apakah ini juga bukti bahawa pegawai PM ini mempunyai sikap tidak mengenang budi, biadap serta sombong bongkak dengan jawatan yang disandang nya kini.

Kita semua boleh faham akan tujuan Rozilan berbuat demikian, melihat kepada sikap budak ni dan bekas Setpol yang dibelanya, nyata bahawa mereka berkongsi sikap biadap, kurang ajar dan sombong bongkak yang sama. 

Cerita Setpol tu ada di sini. Sikap ini lah yang membuatkan Anwar semakin berselera meliwat dan puak pembangkang semakin kekwat 
( besar kepala ).

Kalau Rozilan terus terusan seronok membaruakan dirinya lebih baik la dia berhenti dari pejabat Perdana Menteri. Selepas tu kalau dia nak ampu, nak gosok, nak jilat. nak berpakaian macam Azrai kat atas tu pun kita peduli apa..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Tak yah nak meroyan la blogger, biarkanlah sesiapa yang mempunyai kelayakan untuk bertanding. Tak kira dia menteri ke, set pol ke apa-apalah. Inilah demokrasi yang dipinta oleh semua orang Umno. Menteri pun kalau dah kena cabar, rilek la, kalau buat keje semua orang akan akui dan undi anda, tak perlu takut. Kalau Set Pol itu bertanding untuk agenda tertentu, perwakilan pun akan tahu. Semua pihak kena bertenang termasuklah blogger. Blogger pun kena bersikap adil dan tidak mengambil sikap memihak sesiapa kecuali blogger pun ada agenda. Lets cooler heads prevail ok, ini adalah asam garam pertandingan beb.

    BalasPadam
  2. Common la blogger, jangan nampak sangat anda telah dibeli.

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang yang terlibat sahaja yang tahu. gua jadi kompius sebab macam lu pulak yang kena beli.

      Padam
    2. Pak menteri gelabah kene cabar. Telur letak kat mana. Dafi pun lagi berani

      Padam
    3. Suruh penasihat media blogger sambung belajar kt beijing
      Setahun tak cukup

      Padam