Selasa, 15 Oktober 2013

Tony PhuaKE Ni Bila Nak Diheret Ke Muka Pengadilan?


Dasar bangsat..! anjing jinak pembangkang ni bila pulak nak diheret ke muka pengadilan kerana menghina mahkamah..! 

Apakah tindakan biadap lagi kurang ajar cina komunis ini tidak boleh disifatkan sebagai menghina dan mempertikai keputusan mahkamah? Kalau benar, apa yang ditunggu lagi? Takde ke peguam yang nak fail kes?

Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP Tony Pua (gambar) berkata dengan kuasa yang ada pada Menteri Dalam Negeri, beliau juga boleh mengharamkan kitab suci kaum Sikh atas desakan sebelum ini yang mahu mengharamkan kalimah Allah digunakan di gereja di timur dan barat Malaysia.
"Mahkamah bukan sahaja menggunakan kuasanya membuat penghakiman tidak berlandaskan Perlembagaan yang digubal di Parlimen tetapi menggunakan pandangan sendiri yang berat sebelah.
"Keputusan semalam juga menafikan hak kumpulan minoriti dengan hanya melihat desakan kumpulan majoriti di samping mengiktiraf salah guna kuasa oleh menteri.
"Maka, sewajarnya keputusan sebegini dicabar di Mahkamah Persekutuan kerana bukan setakat menjejaskan kepentingan agama tertentu tetapi kuasa hakim yang membuat penilaian sendiri tanpa berpandukan Perlembagaan dan fakta kes," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Pua berkata mahkamah tidak mempunyai hak untuk menentukan perkara tunjang dalam sesebuah agama di Malaysia dan menyifatkan keputusan yang disampaikan semalam tidak relevan.
Nafi hak siapa? bangsat punya cina komunis..! hak orang Islam yang menjadi majoriti rakyat serta Islam yang diangkat sebagai agama Persekutuan macam mana pulak?
Dasar anjing...!
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ANJING CELAKA.......

    BalasPadam
  2. Tu pun NIK AZIZ sokong lagi DAP.
    Mursyid kah beliau?

    BalasPadam
  3. meLAYU bangga kot bila dibawah pemimpin cina yg mereka anggap bijak... bijak segalanya , fikir fikir kan

    BalasPadam