Jumaat, 18 Oktober 2013

MT ~ Pastikan Kejantanan UMNO Terus Terpelihara..!


Sebenarnya sebahagian besar perwakilan sudah pun mempunyai pilihan..namun maklumat tambahan ini mungkin berguna dalam kita mencari pemimpin yang benar benar mampu membawa suara kita ke meja mesyuarat Majlis Tertinggi.

Bukan mereka yang kaki ampu dan kaki cium tangan dengan peranan sebagai Yes Man sahaja..! 

Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Malaysia, Pengerusi Tetap Tan Sri Badrudin Amirudin menang tanpa bertanding manakala Timbalan Pengerusi Tetap Datuk Mohamad Hj Aziz dicabar dalam pemilihan kali ini.

Barisan MT yang mampu membuatkan telinga YAB Presiden merah dengan hujah bernas mereka, mereka bukan menentang Presiden dan Timbalan Presiden namun terkadang mereka mampu memberikan hujah dan membawa perspektif yang berbeza yang pasti asasnya ialah Agama, Bangsa dan Negara.

calon MT no 21
calon MT no 26

2 orang lagi calon yang tegas dan bernas dengan idea ialah MB Negeri Sembilan YAB Dato Seri Mohamad Haji Hassan dan YAB Ketua Menteri Melaka Dato Idris Haron. 

Selebihnya kita berikan kepada calon Menteri dan barisan pemimpin muda yang berkaliber serta wakil dari wanita yang terbukti kuat bekerja.

Tanpa menafikan kehebatan calon lain kita memaparkan nama dan gambar diatas kerana mereka semua telah pun teruji akan kesetiaan dan ketaatan kepada parti serta tahap perjuangan yang panjang dan mencabar...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan