Khamis, 11 Disember 2014

Komunis Serang Anggota Polis..!


Kejadian dilaporkan berlaku di Penang..! Apa tindakan?

Semakin menjadi jadi puak komunis ni menghina Polis..! Kerana apa? Kerana Polis DIRAJA Malaysia..! Raja..! Komunis benci Raja..!

Pihak penguatkuasa undang undang tidak boleh dipermain dan dihina oleh sesiapa jua..! Pihak Polis adalah pihak yang menegakkan undang undang..! Bagaimana Undang Undang mampu tertegak jika anggotanya dihina sedemikian rupa..!

PDRM..! Sila ambil tindakan tegas..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Georgetown: Akibat terlalu teruja, beberapa peserta larian Penang Rainbow Run di sini dipercayai secara tidak sengaja terbaling serbuk berwarna ke arah seorang anggota polis trafik yang sedang bertugas menjaga lalu lintas sempena acara itu.

Tindakan itu menimbulkan rasa kurang senang anggota polis berkenaan berikutan pakaian seragamnya kotor akibat terkena serbuk berwarna itu.
Sumber berkata, sebelum itu anggota trafik berkenaan sedang mengawal lalu lintas dan hanya menyedari bajunya yang berwarna putih itu kotor akibat terkena serbuk berwarna dibaling peserta larian.

“Rakan anggota polis itu menegurnya selepas melihat tompokan serbuk berwarna merah di bahagian belakang badan dan seluarnya, sekali gus menyebabkan pakaian seragamnya kotor.

“Ia dipercayai dibaling seorang daripada 5,000 peserta yang terbabit dalam larian sejauh lima kilometer itu,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Mior Faridalathrash Wahid, ketika dihubungi berkata, pihaknya belum menerima laporan polis dibuat anggota trafik berkenaan berhubung kejadian itu.

Walaupun perbuatan itu mungkin dianggap gurauan, beliau menasihatkan orang awam menghormati anggota polis bertugas dan tidak bertindak di luar batasan.

“Orang ramai perlu hormati tugas polis, selain tidak bertindak di luar batasan hingga boleh menyebabkan gangguan kepada orang lain,” katanya.

Beliau berkata, tugas anggota polis akan terganggu jika ada peserta larian terbabit yang bertindak membaling pewarna meskipun mereka mungkin berniat baik.

7 ulasan:

  1. Inilah salah seorang blogger yg sesuai dengan taarif banggang yang dikatakan oleh Najib..

    Tidak tahu hujung pangkalnya...di mana? bila? apa yang berlaku?? tiba tiba timbul komunis serang polis..

    lapuran macam sial begini9 menimbulkan kekeliruan dan kemarahan .. yang sil dan banggang ialah blogger yg jenis malas sekolah !!

    Lu sendiri ada pernah fikirkah ?????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Engko yg bahalol bin babi sondol...

      Ni cina kimak ....

      Padam
    2. nih spesis melayu penjilat cina. spesis melayu bangang ko nih

      Padam
  2. Relax la blogger..
    Nak jilat telur najib pun mcm ni caranya
    Kamu dah kena "bangang" dek najib
    Cool la bro..
    Jgn letak sama level dgn komunis

    Anon 6.42 pun bangang semacam jer
    Mau UMNO x tumbang
    Sokong membabi buta...
    Babi pun x buta mcm anon 6.42

    Leval abg blogget dan anon 6.42 dah lebih rendah dr cina komunis
    dah tahap mahfus dan mat sabu burit
    Buat malu UMNO....

    Najib akan terus tumbang ada kaki jilat mcm abg bloger ni....

    BalasPadam
  3. komunis anjur makan malam ...tak kena tangkap pun...aku nak suruh abhigimuddin kiram buat majlis makan makan...agak2 kena tangkap bawah SOSMA tak...mereka sama aje...apa istimewa Cina dan melayu pukimak penang.

    BalasPadam