Isnin, 15 Mei 2023

Takziah Bangsa Melayu..!

 

Kemuncak kepada jajaran baru selama ini..! No Anwar, No DAP..! UMNO terus menjadi kuda tunggangan ampuh buat Zahid dan cikgunya untuk membuka ruang seluas luasnya kepada komunis menjarah dan menjajah pemikiran Melayu bangsat seperti mereka.


Anak 2 tokoh, seorang berjaya meneruskan legasi bapaknya dengan berjaya menghadiahkan DAPig tempat di Dewan Merdeka, Dewan keramat bangsa Melayu manakala seorang lagi berjaya mematahkan mata hati perjuangan bapaknya yang menempuh ranjau dan liku menghidupkan UMNO apabila di haramkan oleh Mahkamah pada 1988 yang lalu.


Demi secebis kuasa, komunis DAPig bermaharajalela.



Dengar dan taat la wahai bangsa Melayu kepada apa yang di titahkan oleh tuhan politik kamu komunis DAPig.



Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.


Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAPig tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.



Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.




Mereka tak perlu ramai, komunis tak perlu majoriti, DAPig hanya perlukan barua pengkhianat bangsat yang boleh berada di puncak kuasa, mengemudi kuasa dengan menurut kata, tunduk dan taat kepada komunis DAPig yang memegang tali kuasa.



Apa lagi sebenarnya yang di perjuangkan oleh UMNO yang di pimpin di celah kelengkang Zahid? Tentu cikgu merestuinya..Tak gitu? Harami..
Lu Fikir La Sendiri..!

6 ulasan:

  1. Telo UMNo tak goyang atau sekadar acah acah power telo tak goyang..!?

    Kikikiki...!!

    Perkembangan terkini melibatkan isu pengampunan diraja bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak jelas menunjukkan kecelaruan hubungan tersebut.

    “Mereka nampak celaru…UMNO minta ampun bagi pihak Datuk Seri Najib Razak, (tetapi) Amanah tak setuju. UMNO marah Amanah, kemudian Amanah minta maaf pada UMNO.

    “DAP pula kata mereka tak setuju (dengan pengampunan Najib), tetapi UMNO tak kata apa pada DAP. Bukankah celaru itu?

    “AMANAH kena buli sampai begitu, kasihan pada Amanah (sebab) mereka hilang identiti. Orang Melayu' kena ingat PAN itu lahir dari permanian tabung uji. Hasil donor sperma dari tuan besar LeeKwanYew dan disenyawakan oleh DAP dalam tabung uji...

    PAN tu anak bayi Tabung uji Lee Kwan Yew.. setelah Lee Kwan Yew "pha chu cheng'" sblom mati dikeluarkan sperm untuk disejuk bekukan lalu menetaskan bayi Tabung uji dengan DAP yang diberi nama PAN...

    Baka dari Lee Kwan Yew 'pha chu cheng' sebelum mati itu lahirlah pemimpin Syiah, Liberal Dan totok DAP bersarang dirumah Penang Institut yang dulu dikenali dengan IKD ( Institut Kajian Dasar) dipelopori Brother Anwar Bin Ibrahim Maka lahirlah gerakan Pluralisma Agama, LGBT Dan liberalisma Agama. ..

    UMNo jangan nak memacam..!!!

    'UMNo menumpang kasih sayang DAP@LeeKwanYew",.. kata Mat Hassan..!
    "UMNo bukan tuan...macai saje", kata Mat Asan

    Bab pengampunan Bossku ini..

    Cuma saya ulangggg...

    Telo UMNo tak goyang atau sekadar acah acah power telo tak goyang..!? Kah kah kah..!!

    BalasPadam
  2. sSejak UMNo bersondolan dengan barua DAP@ LeeKwanYew Suara Melayu' sudah mati dalam Parti UMNo.. Dulu gadai Pulau Batu Putih UMNo di bawah Bossku lawan Tun Mahathir Mohamad iaitu Barua LeeKwanYew@DAP.

    Sekarang bila AlJubori buka rundingan tuntutan bertindih yang ini hak kedaulatan Malaysia UMNo dibawah kepimpinan Zahid Dan Mat Hassan sebagai Menteri Pertahanan tiba tiba diam bisu pekak Dan tuli..!!!

    Undang persepsi buruk, imej parti terganggu..

    Orang muda pun dah lama menjauhkan diri Dari UMNo. Kalau mengundang persepsi buruk, perkara itu akan menjadi kesan jangka panjang kepada parti terutamanya melibatkan golongan muda

    Anwar menambah, ‘kalau negara China merasakan ini hak mereka, kita boleh buka untuk rundingan’....!? Whattttt...!???

    Tuntutan bertindih Malaysia - China di Laut China Selatan ‘terutama kebimbangan negara China kerana PETRONAS telah menjalankan satu kegiatan besar-besaran di satu kawasan yang juga dituntut oleh negara China’.

    Kawasan cari gali PETRONAS yang dirujuk oleh Perdana Menteri adalah dalam wilayah Malaysia dan tidak boleh dirundingkan walaupun dituntut oleh negara China.

    Sejak UMNo bersondolan dengan barua DAP@ LeeKwanYew Suara Melayu' sudah mati dalam Parti UMNo..

    Undang persepsi buruk, imej parti terganggu.. Orang muda pun dah lama menjauhkan diri Dari UMNo. Kalau mengundang persepsi buruk, perkara itu akan menjadi kesan jangka panjang kepada parti terutamanya melibatkan golongan muda..

    Bila semua pimpinan UMNo Bahagian tandatangan makna kata bala dah sampai depan hidung Prononegaro dan Mat Hassan .

    Beramboss Mat Hassan dan Zahid

    BalasPadam
  3. PRN June 2023 hayat UMNo menuju sakarat...ainnalillah..

    Bila sebut DAP slogan UMNo No DAP No Anwar makin membengkak Dan membesar. Bila DAP adik pada PAP di Singapura makin bertambah meluat orang Melayu' mendengar nama Singapura maka orang Melayu' rasa bengkak bisul keluar berdarah dan bernanah..!

    Apa lagi bila orang Melayu' sebut nama Lee Kwan Yew kepala bapak ultra rasis super kiasu menindas kaum Melayu' Singapura maka makin bertambah parah rasa benci pada barua DAP@LeeKwanYee di sini....

    UMNO juga menyebabkan hayat politik PAS Dan gabungannya semakin kuat dan kini dianggap mewakili Melayu Islam, ambil alih dari UMNoo.

    Dulu DAP serang UMNo kerana rasuah, ada sebahagian Melayu sokong DAP, kini PAS tiada isu untuk diserang, Makin diserang Makin DISOKONG Melayu Islam.

    https://vt.tiktok.com/ZS87FMVBB/

    Pembahagian kerusi ikut sedia ada akan menjadikan UMNo tidak banyak kerusi di prn enam negeri dan berhadapan risiko hilang kerusi di kawasan majoriti pengundi Melayu.

    Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan pembangkang di Malaysia.

    Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    Bila UMNo bersekongkol barua DAP@ LeeKwanYee Maka hayat UMNoo makin pupus

    Perlu diingat jika PAS melayan Tun Mahathir Dan Boboi ketika PejWang sedang menuju kuburan Maka PAS juga akan melingkup bersama PejWang. Lupakan Tun Mahathir Mohamad barua DAP@LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan oleh tuan nya LeeKwanYew

    Sudah jatuh ditimpa tangga..

    BalasPadam
  4. NO UMNO NO DAP...!!

    .Orang Melayu' dah sedar semua pemimpin Melayu' UMNo dolu dolu diciptakan untuk jadi barua LeeKwanYew melalui agen nya taikun taikun mata sepet bersama hidden hand MCA / DAP ..

    Sekarang UMNo dah melingkup dan hancur. UMNo Terpaksa tunduk pada komunis DAP.

    Umpan Khairy, Shahril jadi PM petanda DAP tiada calon layak.. DAP dah tak ada calon Melayu' untuk dikudakan ...

    Aljuboori adalah pemimpin Melayu' terakhir DAP kudakan sebagai barua tuannya LeeKwanYew @DAP..

    Baru-baru ini, bekas Ahli Parlimen Bangi dari DAP, Dr Ong Kian Ming mengajak bekas Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dan bekas Ketua Penerangan UMNO, Shahril Sufian Hamdan, menyertai DAP kerana parti itu tiada calon untuk diangkat menjadi Perdana Menteri (PM).

    Umno pun macam tu. Masuk pakatan hancing sebab dah tewas teruk. Lingkup abiss.. sbb mudah UMNo pemimpin nya hanya acah acah power Melayu' Islamik' sebenarnya.

    Sapa percaya kat sumpah keramat UMNo pasti melingkup kena main, Ahli UMNo tak serik jadi mangsa tipu.

    60 tahun dapat kuasa, hancur orang Melayu dibuatnya sebabnya UMNo bergantung pada Kartel mata sepet bertuankan tetap DAP@LeeKwanYew walaun Kartel mata sepet ini warga nagara ini.

    Sekarang UMNo lagi hancur. UMNo Terpaksa tunduk pada komunis DAP. Terhegeh hegeh menumpang kasih sayang DAP bertuankan Lee Kwan Yew. UMNo Sama sama masuk tong taik najis bersama PKR.

    Lingkup kan barua Al Jubori PRN ini maka barua hapuslah semua barua barua DAP Singapura@LeeKwanYew Dan automatik melingkup juga negara Singapura sana

    BalasPadam
  5. Masih ramai lagi melayu yang hilang kawalan dan pertimbangan serta lupa sejarah dimana proklamasi melayu bagi mengingatkan melayu jangan sampai hilang segala nya maka ada suara suara melayu itu sendiri yang membidas Tun Mahathir siap berego kata elok dia dan keluarga anak beranak elok jer makan minum tak ada nak hilang nya kebendaan itu melainkan Tun Mahathir sendiri akan hilang segalanya.....ia mencerminkan melayu muslim itu sendiri pemusnah agama bangsa dan negara andai Tun Mahathir yang begitu banyak jasa walau tak dihirau dihina sekarang malah sejak 80an 90an membangun negara dengan berpandangan jauh kehadapan siap memberi arah tuju Wawasan2020 yang dihancurkan melayu itu sendiri maka....jangan sampai melayu singgah ketahap Melayu-Singapura, Apache Indians-USA, Metis First Nations-Inuit-Canada, Fijian-Fiji, Maori-NZ dan Aborigines-Australia baru nak menyesal....tatkala itu sudah menjadi parah untuk bangkit waimah mendapat ganti rugi tanah dan wang ringgit yang tidak sebanyak mana untuk bangun semula.....sebagai anak melayu-muslim yang di rantau dekat 40 tahun di benua yang tersebut dan melihat keadaan dengan sendiri....hamba saya hanya boleh memberi gambaran, yang kemudian terserah!

    BalasPadam
  6. Hujung sakarat nyawa baru tahu Tun barua DAP@LeeKwanYew... Sampai Pulau Batu Putih pun Tun gadai..

    Legacy ini boleh berambosssss

    BalasPadam