Sabtu, 3 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...AWAS! Musibat dan Muslimut PAS At Work!!!




Baru sahaja tirai kempen PRK Bagan Pinang di buka pagi tadi dah ada perkara tak baik berlaku, Sikap ganas dan tidak bertamadun yang disemai baja oleh pemimpin-pemimpin agung dan suci mereka semenjak dari dalam perut lagi jelas membuahkan hasil apabila berjaya menumbuk pemimpin UMNO.

Bagi kuda belang PAS yang taksub dan taat kepada pemimpin sesat mereka tentunya tindakan sebegitu adalah sesuatu yang mendapat restu, mungkin dapat pahala kerana niat jihad yang jahat yang sudah siap dipasang dari awal membenarkan apa jua yang dilakukan tentunya baik dan mendapat ganjaran syurga...gila punya kerja!

Dalam tempoh 8 hari berkempen ini tentunya suasana di Bagan Pinang hiruk pikuk, namun bagi penduduk di Telok Kemang dan Port Dickson mereka menganggapnya suatu perkara biasa kerana tempat tinggal mereka memang terkenal dengan pusat pelancongan yang masyur sejak dari Tan Sri Isa menjadi MB lagi. Berjasa betul lah Tan Sri Isa nih..

Mereka tahu Tan Sri Isa telah berjaya merubah cara dan taraf hidup mereka, membangunkan Port Dickson sebagai sebuah pusat peranginan pantai telah memberikan mereka peluang untuk mengutip hasil lumayan sama ada wang ringgit, pengalaman, cara fikir dan budaya.

Namun kehadiran kuda belang PAS, musibat dan muslimut PAS yang tentunya akan menawarkan syurga, menggadai Islam dengan cara mereka yang jahil, mereka akan memenuhi saf-saf depan di masjid dan surau kerana mereka menumpang tidur di situ, satu hal yang boleh di pastikan sikap kotor dan tidak bertanggungjawab mereka keatas harta surau dan masjid perlu dipantau oleh J/K masjid atau surau.

kehadiran mereka juga tentunya akan membawa suasana tidak senang dan harmoni penduduk kerana sikap yang hanya tahu menyalahkan, membohong, manabur fitnah, mangata itu dan ini, mereka langsung tidak ada agenda pembangunan dan kemajuan rakyat dan negara. Tak percaya cuba tanya, mesti tersengkang mulut mereka dengan kakai payung yang mereka bawa.

Bagi pengundi dan penduduk di DUN Bagan Pinang, jangan dipeduli kuda-kuda belang PAS dan pembangkang ni, cara yang terbaik ialah senyum dan berlalu meninggalkan puak sesat ni, mereka cukup gelisah dan ada kalanya marah kalau mereka dilayan dengan senyuman, bagi mereka cara begitu jelas menampakkan kegagalan mereka untuk mendekati pengundi, gagal mendekati pengundi maknanya tak dapat nak ajak mengundi PAS, tak dapat ajak mengundi PAS maknanya boleh masuk syurga nik aziz tapi 'darjat' kureeng beb. Darjat kuda belang la katakan...

Mereka yang xtreem akan melontar kata-kata kesat dan melakukan provokasi yang melampau, yang ini pun jangan layan, cuma kalau abang-abang dah tak tahan sangat, tampar jer, kerana di kampung penulis ada seorang kuda belang PAS yang kononnya 'gedebe' tapi satu hari tu dapat penampar terus senyap dan diam, rupanya bukan handal mana, satu buah pukul pun tak da yang ada buah pelir!

Apa pun rakyat dan pengundi Bagan Pinang dah bersedia dan sentiasa berwaspada dengan gelagat, keletah, cara, budaya dan sikap kurang ajar kuda-kuda belang PAS dan Pembangkang. Tindakan mereka sebenarnya akan menambah lagi kesungguhan dan keazaman pengundi untuk menghumban ZulPas ke pantai Port Dickson pada 11 hb Oktober ini InsyaAllah.

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

10 ulasan:

  1. Awas undi hantu PAS. Pengudi PAS akan mula beratur sebelum jam 8 pagi untuk menjadi pengundi paling awal. Selepas itu mereka menggunakan kad pengenalan pengundi pihak ketiga untuk mengundi. Jadi ahli PAS akan mengundi 2 kali. Berhati hati lah di jalan raya

    BalasPadam
  2. salam anon 8:30
    setuju sesangat...sbb hanya hantu jer yg reti buat kerja hantu, kalau orang tak buat kerja tu,
    terima kasih

    BalasPadam
  3. Tak ape... Waktu PRK ini siapa jadi hantu pun tak jadi masalah besar. Lepas pangkah 'bule' boleh terus dapat status ahli syurga N.Ajis. Hantu pun dah dapat perlepasan dari neraka... bukan saya cakap, N.Ajis yang confirmkan....

    BalasPadam
  4. Tangkap jee buat umpan pancing kat pantai batu 8 tu ..ikan cermin banyak gak kat situ..tapi takutkan ikan pun memilih...

    BalasPadam
  5. Dulu PAS untuk ulamak
    Sekarang PAS untuk semua
    Parti Angkatan Sial
    Parti Angkatan Syaitan
    Parti Angkatan Samseng
    Parti Angkatan Sesat

    BalasPadam
  6. Salam Shonzu,
    Nik Aziz ialah ulama PAS yang jelas sesat malah menyesatkan! Nabi PAS ini sudah jauh menyimpang dari ilmu dan ajaran agama yang sebenar...itu jelas, itu sebab apa jua yang di sabda kan oleh nik najis ini diguna pakai oleh kuda belang taksub mereka tanpa berfikir langsung, dah nama kuda belang kan mana ada akal nak fikir!
    terima kasih

    BalasPadam
  7. Salam Anak Lenggong,
    Masaalah nya ikan di bt 8 tu pun tak nak makan, ini berlaku pada pilihanraya di sarawak apabila buaya di batang lupar yang terkenal ganas menyambar apa jua yang jatuh di depannya hatta ranting, langsung tidak mempedulikan bendera dan lambang PAS yang banyak hanyut di sungai dek kerana penduduk di sana membuangnya kerana 'sakit mata' katanya...huhu
    kesian ikan di PD bro, tolong jangan lakukan..
    terima kasih

    BalasPadam
  8. Salam anon 10:07,
    penulis cuma nak tambah PAS = Parti Ajaran Sesat,
    Anjing + Babi = Nik Aziz sebab?
    haram + haram = haram Jaddah
    terima kasih

    BalasPadam
  9. Blog ini sedang dipantau dengan menggunakan perisian khas kerana menulis artikel-artikel yang berbau fitnah dan hasutan. Apabila lokasi dan pemilik blog ini dapat dikesan, tindakan undang-undang akan diambil!

    Harap maklum!

    BalasPadam
  10. salam anon,
    blog penulis ini sentiasa dipantau dari semasa ke semasa, dan tak payah ko orang nak susahkan diri, penulis ada di Kuala Lumpur dan sekarang sedang bertugas di Bagan Pinang! ada faham!!!
    terima kasih

    BalasPadam