Ahad, 11 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...Kuda Belang PAS Jangan Pulak Bunuh Diri!!!



PAS KALAH!!!
Terima lah kekalahan! Terima dengan dada yang sakit, kepala yang berserabut, hati yang busuk, terima lah qada dan qadar Allah. Terima lah bahawa apa jua yang diucapkan oleh tok guru sesat kamu bahawa perjuangan kamu adalah jihad sebenarnya jahat lagi sesat! terima lah...

PAS KALAH!!!
Terimalah wahai kuda-kuda belang PAS bahawa kerja kamu adlaah sia-sia! terima laah hakikat bahawa PAS dan Pakatan Rosak kamu sudah menjengkelkan rakyat, terima lah bahawa janji-janji yang kamu lemparkan sebenarnya mengundang perasaan meluat dan menyampah pengundi. Terima lah bahawa kehadiran kuda-kuda belang SAMSENG PAS menghuru hara kan keamanan dan keharmonian di Bagan Pinang telah menambah sebab kepada pengundi untuk menolak kamu ke laut Port Dickson!

PAS KALAH!!!
Terima lah bahawa perjuangan sesat kamu tidak di redhai oleh Allah, menumbuk dan membelasah tuan tanah dan tuan rumah tempat kamu bernaung dan menumpang berniaga ditepi jalan di Bagan Pinang adalah sesuatu yang salah lagi keji.

PAS KALAH!!!
Terimalah bahawa laungan takbir yang kamu jadikan alat untuk menampakkan keislaman sebenarnya telah melaknat akan kamu dan parti kamu. Terimalah bahawa perbuatan dan tingkah laku musibat dan muslimut PAS yang Xtreem dan ganas telah membuktikan bahawa tahap ketamadunan kamu begitu rendah dan hina.

PAS KALAH!!!
Akhirnya terima lah kekalahan, terimalah kegagalan, jangan jadikan diri kamu binasa dengan runsing dan tak tentu arah yang akhirnya menyebabkan kamu disumbat ke hospital gila! Terimalah bahawa kegagalan ini merupakan asas kepada kegagalan yang semakin mendatang! terimalah bahawa kekalahan ini merupakan langkah pertama untuk kamu dan parti kamu PAS berkubur!!!
Terima lah...jangan bunuh diri tapi kalau nak pun jangan nyusahkan orang lain...faham!!!

PAS KALAH!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

PAS KALAH!!!

10 ulasan:

  1. kecewa betul aku......sebab hamPAS nye calon tak hilang duit pertaruhan...harap2 pihak polis tidak lupakan ketua pemuda militan hamPAS..seeloknya disumbatkan dalam kem tahanan pendatang asing sebab menghuru-harakan malaysia..

    BalasPadam
  2. salam anon 23:17,
    kecewa sikitlah...kalau tak lagi terjun laut kuda belang PAS kerana hilang deposit...apa pun kita menang! dan PAS Kalah!..apa? PAS Kalah!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  3. Rakyat tidak selamanya menerima cramah penipuan, fitnah dan caci maki PAS-pakatan......

    Rakyat telah menguji mereka di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah, ternyata mereka hanya pandai berhujah fitnah, tetapi tidak mampu melaksanakan janji-janji merreka.

    Itulah balasan kepada pendusta......

    BalasPadam
  4. salam bro Yang Gambi,
    setuju sesangat bahawa rakyat cerdik dan bijak dalam menilai pembohongan PAS dan PR
    jahanam PAS!
    terima kasih

    BalasPadam
  5. inilah balasan mereka PAS yang selalu menghina, mengutuk, memfitnah kerajaan BN.. terimalah kekalahan terbesar di dalam banyak2 PRK kali ini.. Jangan terima saja.. beralih terus ke BN .. tiada gunanya menyokong perjuangan Pakatan yang rapuh tidak sekukuh BN.. hanya BN yang mampu membentuk negara ini dan membuatkan negara lain tetap memandang tinggi terhadap Malaysia.

    Kalau Malaysia jatuh ditangan PAS, DAP atau PKR, alamatnya peperangan dengan negara-negara kuasa besar akan tercetus. itukah yang kita mahukan? Sudah tentu tidak. syabas buat kemenangan di Bagan Pinang. Tahniah kepada petugas-petugas BN, bloggers-bloggers yang mempertahankan BN di Bagan Pinang. Tapi jangan leka, perjuangan masih belum tamat lagi. Kita perlu tawan semula negeri2 yg perlu ditawan!

    BalasPadam
  6. Salam media cyber,
    terima kasih atas ingatan, kita kan terus berjuang!
    selisih malaikat 44 msia jatuh ketangan pembangkang, tentunya perang didalam negara yang akan berlaku terlebih dahulu kerana mempertahankan hak melayu demi agama, bangsa dan negara
    terima kasih

    BalasPadam
  7. Salam Bro , Padan muka orang2 PAS .Kali ni terkena tahi ayam punai .Faham2 ajelah hangit baunya.Air laut tak sentiasa pasang , bukan salah ibu mengandung tetepi salah Tok Guru yg membawa pengikut2 PAS kepada fahaman yg dimurkai oleh Allah swt.Inilah hadiah istimewa yg Allah swt berikan kpd Tok Guru utk direnungkan.Bertaubatlah . Berdakwah mengikut cara Sunnah Rasulallah , ini tidak ,mengikut cita rasa Tok Guru .Ada kata2 yg menyesatkan umat,mencarut ,mengutuk,menggunakan ayat2 Quran tak habiskan ayat2 . Ayat2 yg maknanya yg menyokong hujah2nya yg di bacakannya.Yg tak menyokong tak dibacakannya.Inilah Tok Guru Munafik.Yeh! Yeh! PAS KALAH. BERTAUBATLAH !!!

    BalasPadam
  8. Salam Sdr Bayan,
    PAS kalah bro seperti mana yang sdr sebutkan diatas, dan PAS akan kalah lagi...lagi
    terima kasih

    BalasPadam
  9. sial la umno ni... dah la presiden nyer najis nazak... kahkahkah

    BalasPadam
  10. anon 1714,
    anon tak perlu mengaku yang anon dan PAS sial kerana berketuakan ulama dalam semak dan peliwat tegar....kesian

    BalasPadam