Ahad, 11 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...UMNO & BN Menuju Puncak Kemenangan!!!


Walau pun cuaca hujan namun sedikit pun tidak menyejukkan suasana di sini. Pengundi-pengundi mula menunaikan tanggungjawab mereka seawal jam 8 pagi tadi. Melihat kepada muka-muka yang mengundi boleh lah dibuat telahan bahawa UMNO / BN merupakan pilihan mereka di kertas undi.. Muka orang PAS dan pembangkang ni boleh dilihat kerana tiada seri wajah, dah tu kekusaman penampilan mereka juga terserlah...agaknya itu pakaian yang nik aziz arah untuk ke syurga dia..

Kecerian wajah pengundi di Bagan Pinang boleh dibaca bahawa mereka memang menunggu hari ini bagi memberitahu satu dunia bahawa calon pilihan mereka tentunya Tan Sri Isa Samad calon BN. Mereka sudah tidak sabar untuk meletakkan calon PAS didalam longkang apabila pengumuman dibacakan pada jam 8 malam ini.

InsyaAllah Tan Sri Isa, UMNO dan BN akan menang! Menang dengan bergaya! Majoriti yang cukup untuk membuat kan PAS dan pembangkang tidur berdiri...

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

6 ulasan:

  1. SLM BRO...MUKE PENCACAI MMG XDE CAHAYA LANGSUNG!..WLU SULUH DGN LAMPU PICIT PUN TETAP KUSAM MASAM! KEHKEHKEH...IDOP BN!!!...IDOP BN!!!

    BalasPadam
  2. Salam bro Jeffry,
    PAS muka pencacai tua dan muda, jantan dan pompuan malah pondan yang memang tidak bercahaya..tapi nik najis dah gerenti syurga, itu yang kusam pun kusam leerr
    terima kasih bro Jeff

    BalasPadam
  3. BN MENANG BESAR BROO!!..HUHUHUHU..WELL DONE BRO!!!

    BalasPadam
  4. Salam bro Jeffry,
    alhamdulilah dan tahniah bro kerana bertungkus lumus dalam memenangkan calon kita Tan Sri Isa Samad! tak sempat jumpa bro, mungkin lain masa bro!
    terima kasih

    BalasPadam
  5. pemimpin berjiwa monyet ada la...kahkahkah

    BalasPadam
  6. kesian anon 1717,
    hanya monyet yang memahami jiwa monyet seperti anon...kesian

    BalasPadam