Sabtu, 16 Julai 2011

Bagusla Kalau Gitu...

Bagusla kalau masing masing sedar bahawa mereka memerlukan kaunseling...tindakan LPPKN yang mahu memberikan khidmat kaunseling secara percuma merupakan usaha yang amat dialu alukan..

Khidmat kaunseling percuma untuk keluarga yang menghadapi pelbagai masalah kekeluargaan akan diperkenalkan di 56 pusat keluarga Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) di seluruh negara.

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata langkah tersebut berikutan kejayaan projek perintis di dua pusat keluarga LPPKN yang dilaksana sejak tahun lepas.

Perkhidmatan yang dikenali 'Modul Anjung Interaksi, Rekreasi, Intervensi dan Sokongan (AIRIS)' itu bukan saja memberi panduan dan bantuan kepada keluarga tetapi juga mengajar masyarakat akan teknik yang lebih kreatif dan inovatif dalam menyelesaikan masalah keluarga, katanya kepada pemberita, di sini hari ini.


Kaunseling ni nanti mesti mengambil kira masaalah suka menutuh bini orang...



Juga kepada keluarga yang memiliki anak yang menghisap dadah..



Juga kepada mereka yang begitu bernafsu sex yang kuat, bukan sahaja meminati pelacur china doll dan meliwat orang yang dikelilingnya, malah begitu sebok menutuh bini pegawai sendiri hingga melahirkan anak haram...pasti jenis ini jugak tidak akan teragak agak menutuh jubor binatang macam kat bawah ni..


LU FIKIR LA SENDIRI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan