Jumaat, 8 Julai 2011

Selamat Datang Pendemo Malang..!


Pihak Polis dah buat pengumuman! Pihak Polis dah buat sekatan demi sekatan! Esok 30 jalan bakal ditutup! Kami warga KL pun dah muak nak keluar! cuma tunggu anak anak balik sekolah agama jer petang ni lepas tu melepak lah kami sekeluarga di rumah hujung minggu ni...

Itu lah keluhan ramai sahabat sahabat yang menyuarakan rasa benci, meluat dan bengang dengan kesesakan yang terpaksa kami warga KL tanggung terutama minggu ini!!! Tapi kami tak salah kan pihak Polis! Pihak Polis menjalankan kewajipan! Pihak Polis menggalas tanggungjawab demi mempastikan negara dan warga bertuah ini terus menghirup suasana kedamaian...!

Oleh yang demikian, datang lah semua yang konon menggelarkan diri mereka pejuang demokrasi! kuda belang yang bakal berdepan dengan ketegasan pihak Polis! Pihak minoriti yang cuba mengganggu gugat keamanan dan ketenteraman rakyat terbanyak yang merupakan suara majoriti didalam negara!!!

Yang pasti segala report polis yang beribu dibuat selama ini bagi menghalang perhimpunan haram esok serta desakan demi desakan agar tindakan undang undang pencegahan diambil sudah pasti tinggal basi dan terlambat!!!

Esok pihak Polis akan mengambil tindakan tegas keatas kuda belang dan warganegara yang jahat dan mahukan huruhara! Esok bertemulah buku dan ruas! Kepada pihak Polis..ambil lah tindakan yang sewajarnya! ambillah tindakan yang keras mengikut peruntukan undang undang yang sedia ada!!!

JANGAN SEKALI KALI DILEPASKAN MEREKA YANG MENJADI PENGKHIANAT KEPADA KEAMANAN DAN KEHARMONIAN HIDUP RAKYAT! JANGAN SESEKALI DILEPASKAN MEREKA MEREKA YANG MELAKUKAN RUSUHAN DAN KEROSAKAN KEPADA HARTA NEGARA! JANGAN SESEKALI DILEPASKAN MEREKA YANG MENJADI DALANG DALAM PERHIMPUNAN JAHAT ALA MILITAN YANG BERIDEOLOGIKAN KOMUNIS!!!

LAKUKAN LAH DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!
MUDAH MUDAHAN BEROLEH KEBAIKAN DAN PAHALA!!!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. TANGKAP RAMAI2 PASTU LETAK KAT PULAU BIDONG!..PANDAI2 LA CARI MKN SENDIRI KEHKEHKEH

    BalasPadam