Selasa, 5 Julai 2011

Kerajaan Jangan Lemahkan Semangat Pihak Polis!!!













Soal si babiga nak bawa perhimpunan haramnya ke stadium bukan persoalan utama sekarang! Pihak kerajaan jangan pulak nak bermain politik dengan puak komunis hingga menurunkan semangat pihak polis dan angkatan tentera yang siap sedia membasmi sebarang unsur keganasan komunis yang telah tercipta!

Persoalannya sekarang pihak kerajaan kena benarkan dan teruskan pihak Polis meneruskan kerja mereka untuk membasmi unsur komunis yang telah berjaya dicetus dengan mendapat bantuan modal dari luar negara melalui sebuah bank tempatan!

Senjata berbahaya yang telah dijumpai oleh pihak Polis juga perlu dibenarkan disiasat hingga membawa kepada penahanan mereka yang mendalanginya... Tangkapan atas usaha menyuburkan semangat komunisme juga perlu diteruskan dan janga sesekali dihentikan!!!

Yang jelas babiga dan puak haram jaddah PAS yang bertuhankan Anwar Aljub mesti disiasat kerana telah menyatakan perang terbuka kepada YDP Agong dengan tingkah laku mereka sebelum ini...! Ini bukan masa berpolitik! Ini masa tindakan diambil!!!

Lu fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. PDRM kena segera bertindak komunis sudah terlalu ramai di bandar-bandar yang "di lindugi". Penemuan senjata dengan tujuan menghuru-harakan dan untuk menggulingkan kerajaan harus di pandang serius. Ambiga, A Samad Said dan sekutunya mesti di sumbat ke kemunting.

    BalasPadam
  2. nak buat cam ne...komunis dah moden skrg...dia dah berjaya mencuci pemikiran org kita...selagi ada pak nuar...selagi tu la...kita dok tekena...

    BalasPadam