Selasa, 12 Julai 2011

Ada Telur Ke?



Jenis biawak hidup ni banyak dalam Kerajaan BN...Yang menyebabkan kita hilang 2/3 pun dulu dalam PRU 12 Mac 2008 ialah sokongan kakitangan kerajaan yang melebihi 1 juta orang tu pergi ke pihak pembangkang!

Biawak hidup ni dah mengaku...ada pulak yang takut takut dan mengelak hingga bagi tempoh masa 2 minggu untuk tindakan lanjut! Tindakan lanjut pihak kita apa pulak!

Cuba perhatikan juak juak pembangkang dalam GLCs..cuba tengok TNB, Proton, Petronas, Tabung Haji dan banyak lagi lah GLCs yang sebahagiannya dikalangan pekerja biasa mahupun pihak pengurusan yang terang terang manyokong puak pembangkang..! Sebab? sebab kita tak pernah bertindak!!! Itu sebab biawak semakin lemak!

Tapi jangan tudingkan jari kat biawak yang memang tak reti bersyukur tu...! tak reti berterima kasih malah menggigit pulak tangan yang menyuapkan mereka anak beranak nasi!


Sekarang mungkin masa kita tudingkan jari kepada mereka yang bertanggungjawab! baik dari peringkat Menteri! KSN! KSU! Ketua Pengarah! CEO! Pengerusi GLCs! Apakah benar mereka ini melaksanakan tanggungjawab dengan amanah dan berkesan!!!

Ada Telur Ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen