Isnin, 26 September 2011

Lepas Jatuh Basikal..Sukun Jual Jamu Pulak!



Koh yang juga pengerusi Barisan Nasional negeri, terlibat dalam satu kemalangan kecil yang berlaku di hadapan Pantai Molek di Georgetown ketika mengiringi Najib mengayuh basikal.

"Kejadian itu berlaku secara tiba-tiba dan saya tidak sempat menekan brek basikal lalu melanggar basikal dua remaja itu," katanya yang kelihatan berjalan terhencut-hencut dan tidak mengalami sebarang kecederaan serius meskipun berasa sakit di bahagian lutut kiri.

Dalam masa yang sama si sukun ni diberitakan berkata...

Pemilihan calon parti Gerakan untuk pilihan raya akan datang akan diperketatkan termasuk menjalani temuduga, kata Presidennya, Tan Sri Dr Koh Tsu Koon.

Beliau berkata, parti itu juga akan melihat kelayakan serta sumbangan mereka kepada masyarakat sebelum mengemukakan nama mereka sebagai calon Barisan Nasional. Katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Gerakan negeri Selangor 2011 di sini hari ini.

Ketat? nak jamu ketat yang mana? nak ketat ke longgar ke...itu semua tak penting yang penting jangan sampai kepala hotak jadi ketat sudah la kun...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen