Selasa, 20 September 2011

Mat Sabu Tak Hadir Esok Kerana Terpaksa Keluar Negara!!!


















Mat Sabu@Mat Sabu penjilat Normah Komunis pening kepala! dakwaan si Mat Sabu yang suka menghidu bau 'anu' si Normah bahawa rumahnya telah dibaling bom petrol telah berjaya menarik simpati kuda belang musibat dan musibut hamPAS!

Mat Sabu juga berharap perasaan simpati ini akan kekal melekat di hati dan perasaan hakim dan pendakwaraya esok apabila penjilat bini Buhari ini dihadapkan ke Mahkamah esok pagi.

Soal apakah benar bahawa rumahnya telah benar benar dikhianati masih belum dapat dipastikan...sebab?

Sebabnya keraguan mula timbul bila anak anak Mat Komunis ni berkata...

Menurut anak Mohamad, Ahmad Saiful Islam, 23, kejadian berkenaan dipercayai dilakukan dua remaja lelaki.

"Mereka kelihatan seperti pelajar sekolah. Kedua-dua mereka hadir tanpa menaiki sebarang kenderaan.

"Bom petrol berkenaan dilempar mengenai pintu pagar hadapan rumah," katanya.

Bagaimanapun menurut Ahmad Saiful, remaja berkenaan melarikan diri selepas perbuatan mereka disedari oleh jiran.

Sementara dakwa anak perempuan Mat Sabu pulak begini...

Anak perempuannya Nurul Huda berkata, dalam kejadian kira-kira 12.30 tengah malam, beliau mendapati bahagian pagar depan dan lantai halaman rumahnya terbakar setelah dimaklumkan jiran.

"Saya tak nampak api. Waktu saya keluar rumah (api) sudah tiada. Cuma ada bau minyak dan gas," katanya yang berseorangan di rumah ketika itu.

Menceritakan kembali detik-detik semalam, Nurul Huda berkata, sejurus lepas kejadian, beliau terus menelefon pihak polis bagi memaklumkan perkara itu.

"Polis datang kira-kira pukul 1 pagi. Saya buat laporan polis di situ juga. Salinan repot saya ambil pagi tadi," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

NONEDitanya sama ada beliau merasa takut selepas kejadian yang pertama kali menimpanya itu, Nurul Huda berkata tidak kerana sudah merasa ada sesuatu yang tidak kena dalam masa terdekat.

"Saya sudah rasa lain macam dalam dua, tiga hari sejak lampu jalan depan rumah saya tidak menyala. Jadi, saya sudah ambil langkah berjaga-jaga," katanya.

Peningnya ialah cerita anak lelaki Mat Sapu ni seolah olah dia pun ada sama semasa kejadian dan nampak akan 2 ekor budak lelaki yang dia kata budak sekolah.

Anak perempuan nya pulak kata dia sendiri di rumah dan hanya diberitahu oleh jiran...!

Cuma dia sama dengan Mat Sabu kerana hidung kuat menghidu bau...hehe. Dalam pada tu kira hebat juga anak penjilat komunis dan pengkhianat kepada Pahlawan Negara tu kerana menyedari lampu Jalan depan rumah yang terpadam 2 hari yang lalu telah menyebabkan dia mengambil sikap berjaga jaga...macam P.I pulok!!! Jangan sedara lelaki kau tu yang padam lampu dan baling bom petrol sudah...!!!

Soalnya yang lebih pening kepala ialah Mat Sabu yang terpaksa pergi ke China atau Vietnam untuk membuat report Polis...kan sana komunis jadi Polis...PDRM kan zalim! langgar ko pakai kereta dan pajero...lupa ker?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan