Rabu, 28 September 2011

Jaga Jaga...! PAS Dah Lepaskan Ular Dalam Semak

PRU13...Ulamak PAS siap gempur UMNO

Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat, menegaskan bahawa pihaknya telah siap menyusun strategi dan pelan tindakan untuk menggempur Umno BN dalam Pilihan raya Umum (PRU) ke-13 nanti.

“Kita telah mengeluarkan arahan kepada seluruh jentera dewan untuk bersiap sedia menghadapi PRU 13 nanti yang mungkin akan diumumkan pada bila-bila masa sahaja,” tegas beliau.

“Insya Allah kita akan menyediakan 12 orang khutaba’ mengikut skala yang tertentu dan buku panduan petugas dalam masa sebulan ini untuk menjadi panduan yang jelas bukan sahaja kepada petugas Dewan Ulamak PAS Pusat tetapi juga diagihkan kepada seluruh petugas-petugas dari pelbagai lajnah dan dewan,”tambah beliau.

12 orang khutaba..khutaba tu khutubkhana ke atau kutu brahak meletup terus rebah? 12 ekor jer ke? berapa ekor pun ular dalam semak PAS nak keluarkan keluar lah...jangan lupa bawa isu hudud, supaya cepat sikit kena mandi...tak caya tengok malam ni punya keputusan...mesti nik najis suka...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. 12 khutuba itu tidak akan membincangkan isu-isu berikut :-
    1. kes zina mat sabung dengan isteri orang memandangkan hukum hudud tidak dapat dilaksanakan, hukum qarinah patut akan didiamkan. takut mat sabung kena hukum islam.
    2. kes mat sabung fitnah anwar aljuburit - samada patut atau tidak dikenakan qazaf.
    3. kes anwar aljuburit meliwat sana berzina sini - kena diamkan mesti kata hukum hudud baru mamat nan sekor ni dapat dilepaskan dari hukum islam.
    memang sesaui la ular dalam semak pas dilepaskan - parti asobiyah sejati.

    BalasPadam