Jumaat, 11 November 2011

Nurul Izzah Mula Membina Sebab Untuk Melarikan Diri Ke Permatang Pauh...!


Ahli parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini menimbulkan kebimbangan beliau mengenai kenaikan mendadak jumlah pengundi pos di kawasannya seperti yang tercatat pada daftar pemilih yang terbaru yang dikeluarkan pada 2 Nov lalu.

Bercakap di lobi Parlimen hari ini, Nurul Izzah berkata bilangan pengundi pos naik 1,363 peratus, dalam tempoh dua bulan. Jumlah itu hanya 149 orang pada 26 September tahun ini tetapi naik kepada 2,180 pada 2 November.

Kenaikan mendadak amende..? naik punai mendadak macam papa hebat ker? rakyat dan semakin muak dengan lacuran murah puak pakatan haram ni..! SPR terus menjadi punching bag yang baik untuk berpolitik!

Apa yang rakyat perlu tahu ialah cara dan style puak ni mainkan isu..! macam si azmin yang kata alamat rumah mak dia sahaja ada didaftarkan puluhan pengundi baru termasuk pengundi cina! dengan isu itu melalak dan menyalak lah penyedap anwar ni berceramah dan berdrama! TAPI yang rakyat dah tahu ialah senarai itu sendiri didaftarkan oleh puak haramjaddah..! puak haramjaddah ini mendaftarkan nama nama mereka untuk menimbulkan isu dan polimik agar SPR dapat dijadikan lobang tandas untuk mereka mengencing..! pttuuiihh!!!

Si Izzah pun ikut angin yang sama..sebab! sebab dia tahu dia sudah ditolak di Lembah Pantai! Pengundi di Lembah Pantai sudah bulat dan bertekad untuk mengelakkan mereka dari terus ditipu untuk kali ke berapa ntah! Dulu mereka mengundi anak peminat pelacur china doll ini kerana isu rumah! Waktu itu Shahrizat tak cekap mengendalikan isu perumahan rakyat di Lembah Pantai! TAPI sekarang Nong Chik selaku Ketua UMNO Bahagian dan Menteri WP&KB jelas walk the talk! buat kerja bukan buat buat cerita macam Izzah!!!

Khabarnya juga Izzah bakal bertanding di Permatang Pauh menggantikan papa hebatnya yang bakal disumbat ke penjara! Itu sebab buat sesuatu gimik untuk menarik sokongan kuda belang yang akhirnya dijadikan toilet bowl untuk melepaskan diri ke Permatang Pauh..! puaka la lu beb..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan