Selasa, 29 November 2011

Rupanya Anwar Aljub Ajak MP Pembangkang Makan Sos Perasa Tiram..

KUALA LUMPUR 29 Nov. — Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) menjelaskan sos perasa tiram yang ditarik balik dari Kedai 1 Malaysia (KR1M) ekoran melanggar Akta Peraturan-peraturan Makanan 1985 adalah gimik pembangkang semata-mata dan ianya tidak benar.

Sebaliknya, Menterinya, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, ia adalah ekoran masalah penglabelan dan bukan seperti yang didakwa oleh Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua.

Menurutnya, sos tersebut seharusnya dilabel dengan sos perasa tiram dan bukannya sos tiram kerana bahan bahan yang digunakan adalah dari ekstrak tiram. - Utusan.

Sos perasa tiram! Bukan sos tiram! Salah label bukannya terkandung racun! Bodoh bengap punya tony puaka! Orang Melayu dan Bumiputera boleh nampak permainan cina komunis dapig ni yang mahu membunuh perusahaan makanan dan peniaga bumiputera!

Kita kena buktikan bahawa bukan cina komunis dapig sahaja yang boleh menjadi "tawkey" dalam bidang niaga ni! Kita mempunyai kuasa beli yang teramai dalam negara! Cukuplah kita dikudakan selama ini! Tiba masa kita juga berhak menggunakan kuasa beli yang ada dijalan yang benar lagi tepat demi hak kita yang bernama melayu dan bumiputera!!!

Lu fikir la sendiri!!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. KLU X NK MKN SOS TIRAM SOH JEK SI PUAKA TU BLI SOS TIRAM KAT NEGERI CINA NAIK TONGKANG..KIWAKK PUNYE KOMUNIS! HARKKKK PTUIHHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Tapi SOS TIRAM ngan sos PERASA TIRAM kan tetap berbeza..... TOLONG JGN POLITIK KAN SOALAN SAYA..

    BalasPadam