Selasa, 29 November 2011

Diawal Ucapan..DAPig Dah Kena Sauk! PKR Dah Kena Ketuk! PAS Kena Senduk!!!

Tajuk ucapan YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin, "Menunjangi Survival Bangsa: Suatu Jihad"

Bermula dengan membuka pekung DAPig sebagai parti paling rasis dalam dunia, parti yang anti Raja Raja Melayu! Anti hak ketuanan Melayu! Mahu menjadikan negara ini Republik! Malah Melayu yang menyokong DAPig sebagai pengkhianat!!!

PKR pula disifatkan sebagai parti golok yang menetak tak lut, digadai tak laku. PKR diambang kehancuran! Parti yang hanya bertuhankan Anwar Aljub! Parti sonsang yang jauh diterima oleh agama, adat dan budaya bangsa serta masyarakat timur!

Manakala PAS pula rupanya telah menjadikan DAPig sebagai punca keimanan mereka didalam beragama! Apa jua yang disebut oleh DAPig akan menjadi kitab suci perjuangan sesat PAS! Masaalah air bersih yang tak kunjung selesai merupakan manifestasi negara berkebajikan PAS!

Ketiga tiga parti sesat ini sebenarnya telah menjadikan DAPig sebagai tuhan politik mereka!!!

Kupasan awal...lu fikir la sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 ulasan:

  1. dap jadi langsi kerana ada melayu murtad didalamnya

    BalasPadam
  2. WALLY SLIPAU SKANG DAH TUKO KIBLAT BROO. SUJUD TOKONG DEEAYYPIG KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Pas yg sesat lagi menyesatkan tidak akan memperdulikan nasib org melayu,PKR umpama dah jatuh di timpa tangga....DAP lancauu takkan menolong org melayu sampai hari kiamat....hanya Parti Umno saja yg akan menentukan sevival bangsa melayu dan sampai bila2......go melayu hidup umno...kini dulu dan selamanya.....ingat pengkhianat melayu dan islam mesti kuburkan seluruhnya....anuar ibrahim harus bertaubat dan di hantar ke s.buluh....kalau tidak Najib akan di penjara bersama Rosmah......kerana rakyat seluruhnya akan menganggap tuduhan liwat terhadap Anuar adalah konspirasi UMNO......

    BalasPadam