Isnin, 14 November 2011

Tony Pua & Izzah Barua Cirit Birit..


Di sebalik dakwaan pembangkang bahawa produk 1Malaysia dijual pada harga lebih tinggi manakala kualitinya pula lebih rendah, kerajaan terus meningkatkan usaha memasarkan barangan berkenaan ke pasaran runcit di stesen petrol seluruh negara.

Adalah difahamkan bahawa Petronas Dagangan Berhad, cabang pemasaran domestik bagi syarikat minyak dan gas negara, Petronas, telah menghantar surat pekeliling dalaman kepada semua pengendali kedai serbaneka di stesen-stesen minyaknya Kedai Mesra, supaya menyokong idea berkenaan.

NONEPekeliling sulit itu menggalakkan operator untuk menghadiri taklimat khas pagi ini "selaras dengan aspirasi kerajaan untuk mengembangkan pengedaran produk-produk label 1Malaysia kepada rangkaian stesen-stesen minyak".

Taklimat diadakan oleh Mydin Mohamed Holdings Berhad, pengendali yang memasarkan produk 1Malaysia dan operator Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M), di ibu pejabatnya di Subang Jaya.

Pekeliling tu mana sulit..! kalau dah namanya pekeliling maknanya takde la yang sulit..! bodoh punya malaysiakini!!! Sahaja jer nak mensensasikan pekeliling...keling! pundek betul la!

Syabas Petronas! diharap semua GLCs menyokong usaha murni Kerajaan BN ini! jangan tunggu lagi...pastikan rakyat dapat barang keperluan yang berkualiti dengan harga yang berpatutan..!

Tony puaka dan nurul izzah barua mesti dah tersampok eee..colii..! cirit birit beb bila dengar cerita nih...hehehe

Lu Fikir la Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. dengar cerita izzah dh muntah darah 'kena mandrem' oleh mydin. satu lg, kalau petronas masuk KR1M, pastikan harga barangan yg dijual sama dgn yg dijual mydin. cuba perhatikan harga barang di kedai serbaneka petronas sekarang, gila babi punya harga. jgn petronas jd pemusnah KR1M sudah!!!

    BalasPadam
  2. Tu la, bodoh punya perkekeling.

    Pekeliling means circulation la bodoh..

    BalasPadam