Khamis, 12 Julai 2012

Mudah Mudahan Nik Aziz Sempat Bertaubat..!

Video kat bawah ni jelas menunjukkan sikap baghal yang memang menyempang Nik Najis apabila menyamakan sembahyang mengadap Allah itu politik, berimam sebagai makmum ( berjamaah ) itu juga politik! azan juga politik! saf sembahyang pun politik! bagi Nik Najis semuanya politik!

Mungkin gambar kat atas tu menunjukkan saat saat akhir Nik Najis berpolitik didalam alam fana ini sebelum meneruskan politik sonsangnya di alam baqa'.

Tak cukup dengan itu, ditambah pula bahawa perhimpunan haram lagi ganas beershit3.0 yang diketuai oleh pembela murtad sebagai halal dan diajar oleh agama dengan menyifatkan perhimpuanan ganas demonstrasi itu serupa sembahyang berjamaah! apa punya gila babi tua kutuk ni!

Apa haram jadah kat atas tu tengah sembahyang ke Nik Najis? halal sangat la tu!

Lu Fikir La Sendiri!!!


4 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    BalasPadam
  2. Berbaris baris membeli ketupat
    Buat persiapan dihari raya
    POK ADJIS ta payah taubat
    Pintu syurga kan dia punya!

    BalasPadam
  3. Salahnya puak2 PAS ini suka mengikut kata ketuanya dengan membabi buta. Sebab kurang ilmu agama didada...dan berfikiran sempit,terlalu taksub...........maka pengikut2 PAS ini boleh sewenang2nya dipermainkan oleh pemimpin mereka.Dengan itu pemimpin2 mereka akan mengambil kesempatan diatas kelemahan2 pengikut2 mereka ini untuk meraih sokongan.ALLAH dah kata Ulama2 yang menyeleweng akan dimasukkan terlebih dahulu keneraka paling bawah.......

    BalasPadam
  4. aku tak nampak negara ini tidak berlaku adil dengan rakyatnya. aku tak nampak satu kaum itu terang-terang membenci kaum lain. kalau negara ini tidak menegakkan keadilan dan pemimpin islamnya tidak bertakwa, dah lama negara ini hancur dengan bala yang ditimpa oleh Allah.

    BalasPadam