Jumaat, 31 Ogos 2012

Eleh..Tak Ramai Pun..!

Puak haram jadah pembangkang pasti tidak mahu dan tidak akan mengiktiraf perhimpunan sambutan kemerdekaan malam ini yang dihadiri lebih 100 ribu orang! perasaan rakyat yang cinta kepada negara begitu terharu, gembira dan bersyukur dengan nikmat kemerdekaan yang kita kecapi selama ini, semoga kemerdekaan ini akan kekal bertahan hingga generasi demi generasi kita nanti..InsyaAllah! amin

Apa kata YAB PM..

"Beringatlah bahawa sesungguhnya kemerdekaan itu hanya mengetuk pintu setiap pertiwi sekali saja. Marilah berganding berjuang pertahan kemerdekaan ini dengan barisan yang rapat lagi kukuh di setiap penjuru dan setiap ketika.
 
"Lebih rapat lagi ketika pihak seteru dan pembangkang cuba memporak-perandakan negara kita," katanya ketika berucap di depan lebih 150,000 orang yang menghadiri Himpunan Merdeka 55: Janji Ditepati sempena Hari Kemerdekaan ke-55 negara di Stadium Nasional Bukit Jalil di sini malam ini.

Tweet #Merdeka55 juga mencipta sejarah sebanyak 3.6 juta selama satu jam.

Tahniah rakyat Malaysia! Tahniah kepimpinan negara yang ditrajui oleh YAB Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib Tun Razak..kami bangga bersama mu!

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Tahniah bro di atas artikel yang menarik ini. Tahniah DS Najib! Kami rakyat jelata amat menyayangi DS Najib dan negara ini.

    Ayuh! Kita bungkus dan humbankan pembangkang ke tong taik!

    BalasPadam
  2. wowwwwwwwwwwww...............bestnye...........

    BalasPadam
  3. cina racist go back to china. Fuck you. Melayu yang masih sokong Pakatan haram memang haram jadah. Boleh gelak tengok cina tunjuk bontot kepada gambar PM. Woooi PM tu melayu islam..Bila nak sedar lagi melayu...cina memang tak boleh harap. bila berkuasa mampus la lu.. Cina rasict the fucker..

    BalasPadam
  4. DS NAJIB WE ARE FOR YOU STAND BY YOU UNITED FOR A BLESSED AND PROSPEROUS MALAYSIA.DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.JANJI DITEPATI WE WILL PAY YOUR KINDNESS AND PROMISED 2/3 MAJORITY AT GE 13.ITU JANJI KAMI PADA MALAYSIA YANG TERCINTA.

    BalasPadam
  5. Malaysia akan aman di bawah BN.. pakatan haram menggadai negara, perosak bangsa, mempermainkan rakyat!

    BalasPadam
  6. celaka punya Cina. kalau aku ada disitu pasti aku tendang buntut lahanat tu.

    BalasPadam
  7. Berak da la tak cebok...sial punya cina...kalau aku ada kt situ mmg makan penerajang aku laa..pastu aku pijak2 muka dia...kasi tenyeh2 muka babi nie...ada pulak muka2 melayu lahanat dok nengok jee..bangsat punya melayu!!!

    BalasPadam
  8. sb tu islam haramkan makan babi. kalau dh makan babi perangai pun serupa mcm babi. bini pun blh share, tibai je semua, malu pun dah tak ada, semua sondol. tgk mcm mana babi mkn... gelojoh! tgk mcm mana org cina makan... so yg melayu tu apa nk jadi? tisu cuci bontot cina? moron!

    BalasPadam
  9. Terbaik.... Kami Rakyat akan pastikan PKR, PAS dan DAP mejilat anu pada PRU 13 nanti.

    BalasPadam
  10. sy penyokong Kerajaan gak..

    sy tau hati hang semua baik2...tp ayat2 kite kena jaga jugak yer..

    peace!!!

    sy teramatla berharap agar org melayu tidak berpecah belah..
    sy amat berharap ulama2 dlam PAS menjawab mengapa org2 PAS menolak untuk berjemaah bersama2 dgn org2 UMNO...smpi jd 2 imam..
    setau sy..org UMNO ok jer klu nk berimamkn/dtg kenduri org2 PAS..
    tp org PAS terang2 menolak org UMNO...camane nie???..sape nk jawab?

    org PAS tolong jawab....

    klu dulu Nabi suruh berbakti pd Ibu dahulu sblm g berjihad..kite leh fikir Nabi suruh utamakan mane dulu kn?
    dlm kes negara kite nie?..perpaduan penting ke..atau kehancuran/perpecahan umat islam tu lebih elok??..

    klu ade ulama/penceramah PAs tolong fikir2 yer..

    BalasPadam