Sabtu, 1 September 2012

Dendam Wally Selipar Tak Pernah Padam..!

Bagi Nik Najis selagi didalam hamPAS ada ulama yang membawa dan menegakkan kebenaran, ulama yang berani keluar dari dakapan iblis dan syaitan DAPig!, selagi ada kuda belang PAS yang waras! selagi itu mata tua kutuk ni tak tertutup rapat. Kalau Majlis syura tak ambil tindakan memecat dan membuang Nasharuddin maka dalam Nasha perlu dibuang dan di nyah kan dari hamPAS dalam mesyuarat Agong mereka akan datang!

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan, masa depan bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa dalam Pas bakal ditentukan dalam mesyuarat agung akan datang parti itu.

Beliau yang sebelum ini bersikap dingin terhadap Nasharudin berkata, banyak kenyataan mengenai isu itu telah dikeluarkan, justeru semua pihak perlu menunggu sehingga mesyuarat agung parti untuk mengetahui keputusannya.

"Pasal Nasharudin saya sudah cakap banyak kali. Tunggu mesyuarat agung nanti, saya akan hadir kalau tidak uzur. Sebabnya saya sekarang dalam keadaan uzur baru tiga hari keluar hospital," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Bila riak sokongan terbuka kepada Nasha menjadi buah mulut kuda belang hamPAS..ini bahaya bagi Nik Najis dan sekutunya. Ini mesti dihentikan segera..lebih lagi kalau bercakap menyokong Nasha terdiri dari Timbalan Murshidul Amnya Harun Din dan beberapa pemimpin begeri negeri..Ini sudah sampai tahap bahaya! Semangat Anwar dan DAP mesti dipelihara didalam PAS! semangat ini perlu diimani oleh semua kuda belang PAS!

Bagi Nik Najis...demi kuasa politik! demi tuhan politik Anwar dan DAPig maka semua kuda belang kena taat! usaha sedang digerakkan bagi mengusulkan pemecatan Nasha dari PAS dalam mesyuarat Agong hamPAS akan datang! Bagi Nik Najis dendam ini mesti ditunai! mesti dilunas! Dendam tidak akan terpadam walaupun Nik Najis dah 'padam'...!

Lu Fikir La Sendiri!!!
 

5 ulasan:

  1. BAPAK KAPIR IKRAR TAAT SETIA KAT GUAN SIYAL ENG MCM DIA TAAT KAT DEWA TOKONG GAK BROO..TGOK LER DIA SMPI SKRG TAK BEBUNYIK CITE PSL HUDUD..KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. .


    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    BalasPadam
    Balasan
    1. habih kor ingat dgn join pakatan rakyat tu hudud dilaksanakan ker...? lagi lingkup islam taw...bodoh

      Padam
    2. budak tolol ni masuk pakatan bukan sebab hudud tapi sebab kemaruk seks bebas. Macam la orang tak tahu.

      Padam
  3. budak2 nie kaki aljuburi mcm anwar gak...lebih baik keluar dari umno..buat semak aje...PAS sampai la ni tk buat hudud pun...buat BODOH ada lah...

    BalasPadam