Ahad, 26 Mei 2013

Perjanjian Syaitan...Najib Harap Apa?


Macam mana pulak boleh terfikir nak buat perjanjian setan dengan iblis? terfikir pun dah tak betul apatah lagi nak melakukan perjanjian? Perjanjian apa yang boleh diperakukan dengan seorang munafik? dengan seorang penggadai akidah yang menyamakan agamanya dengan agama agama sesat yang lain?

Bagaimana para penasihat Najib boleh membenarkan perjanjian dibuat antara seorang ketua negara dengan dajal yang mengamalkan seks dan politik sonsang! seorang yang membenarkan persundalan dan LGBT membiak dikalangan masyarakat beradab dan berakhlak didalam negara?

Dimana akal para penasihat PM ni? Sekarang kita melalak kehulu dan kehilir bahawa Anwar memungkiri janji..! Anwar tidak berpegang kepada janji yang dimetri diantara mereka..! 

Apakah penasihat Najib gagal mengenal Anwar seperti mana kita semua termasuk Saiful dan China doll mengenalinya? atau adakah diantara mereka yang masih memuja ANwar hingga membenarkan perjanjian setan ini berlaku..! 

Kalau Najib tanyakan kepada rakyat Malaysia yang waras tentu mereka akan menolak perjanjian bersama Anwar itu...! sebab? sebab berjanji dengan Iblis dan Syaitan tidak akan sesekali boleh dipegang akan janjinya..! Itu pun tak tahu ke?


Keling bunting pun boleh faham..! Najib patut buang ler para penasihat yang bertaraf pengampu, penjilat dan penepok ponggong..!

Masa tepuk dan jilat dah lama berlalu.. rakyat dah muak dengan muka para penasihat yang langsung tak kenang diuntung tu..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. salam.Admin

    Mohon jasa baik tuan linkkan Blog GMC ke laman baru: Http//gmc-gunungmatcincang.blogspot.com.

    wassallam- GMC

    BalasPadam
  2. Saya setuju dgn tuan, PM tidak seharusnya membuat apa2 perjanjian sulit dengan Anwar, kelak memakan diri. Membuat perjanjian dengan Anwar sama seperti membuat perjanjian dengan Yahudi di zaman Rasululullah. Tidak akan ditunaikan...

    Penasihat DS Najib memberi nasihat yang salah. Dan DS Najib jangan berlembut sangat. Ingat, Tun Mahathir yang bijak pun ditipu oleh Anwar!!

    Tok Siron

    BalasPadam