Sabtu, 4 Mei 2013

Setakat Nafi Jer Laa...


Pemimpin hamPAS bukan sahaja mengimani dan mentaati ilmu seks sonsang yang diajarkan oleh Anuar Aljuburi malah berhujah dan menjawab pun tetap sama seperti mana yang diajarkan oleh tuhan politiknya Anwar..!

Setakat nafi..nafi..nafi...!!!

MARANG: Memang sudah dijangka dari awal, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali sekali lagi tampil menafikan beliau individu yang dimaksudkan dalam video seks yang didakwa mengaitkan dirinya.
“Saya tidak ada kena mengena dengan video berkenaan. Saya tidak terlibat dalam perbuatan yang bertentangan dengan ajaran Islam,” kata Mustafa kepada penyokong yang ramai di Rusila pada malam Jumaat.
Lepas tu menyorok dan bersandar pulak dibalik jubah tok garu...

Mustafa berkata beliau telah mendapatkan nasihat daripada Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sama ada dia perlu membuat sumpah laknat menyatakan beliau tidak terlibat dalam video tersebut.
“Mereka kata tidak ada keperluan untuk berbuat demikian. Saya akan patuh kerana mereka adalah teras utama dalam parti dan saya tidak akan melakukan sumpah laknat,” katanya.
Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Mustafa Ali bersilat dengan langkah sumbang...ha ha ha
    Langkah t/shirt putih bercop Pagoda
    Langkah spander putih bercop Buaya
    Apa kelas pemimpin PAS (Parti Ajaran Sesat).

    BalasPadam
  2. mai secawe air ketummm...tu aje lah..peganut angguk saja...

    BalasPadam
  3. Yang anehnya, tiap-tiap kali teperangkap dengan tayangan video, ade aje orang-orang semirip. Semirip peliwat apabila main dengan china doll, semirip peliwat apabila bergambar mencium dan meraba konek saorang lelaki dan kini semirip pulak dengan Stopa Ali Spender bermain perempuan muda. Saperti yang saya komen dahulu....'hat off' to Soi Lek keran terus mengaku.

    BalasPadam
  4. Tak sampai kemana pun. Didunia jawapan atau helah ada...!!!! Tok Guru.. jika benar keputusan dibuat kerana mengikut ajaran Islam dan kerana Allah .... selamat.... tapi jika keputusan itu dibuat untuk dunia yg singkat ini... waktunya kan tiba jua!!!!!

    BalasPadam
  5. balik2 mirip.balik2 mirip. macam dia tapi bukan dia. SUDAH2 LA HOI, DAH NAK MUNTAH LA!!! mengaku je la atau buat REPOT POLIS ITU ADLAH FITNAH!!! susah sangat ke MANGKOK HOI!!!!

    BalasPadam