Sabtu, 11 Mei 2013

NGERI..Misteri Gangguan Di Pejabat Menteri Besar Kelantan...!

Ahmad Yakob mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Kelantan didepan DYMM Sultan Kelantan
Seorang pegawai berkata bahawa dia diganggu dan dikacau sejak hari pertama lagi MB baru mengangkat sumpah..!

Seorang lagi pegawai berkata bahawa dia menjadi takut untuk mengangkat telefon...

Ini semua berlaku apabila negeri Kelantan menerima Menteri Besar baru menggantikan tua kutuk murSHITdol hamPAS si Nik Najis.

Dilaporkan sejak dari Isnin 6 hb Mei yang lalu, deringan telefon terus menerus menggangu pejabat Menteri Besar.

Diberitakan bahawa...

Telefonis - Selamat pagi, Pejabat Menteri Besar Kelantan.

Pemanggil - Selamat pagi, boleh bercakap dengan YAB Menteri Besar Dato Nik Najis.

Telefonis - maaf encik, MB dah bertukar, Dato Nik Najis sudah tidak lagi menjadi Menteri Besar.

Pemanggil - ooo gitu...takper la, terima kasih.

Beberapa minit berselang, pemanggil tetap membuat panggilan dan mengemukakan soalan yang sama hingga telefonis dan pegawai di pejabat MB berang dengan tindakan pemanggil tersebut.

Kejadian itu menyebabkan pemanggil disergah dan dimarahi oleh telefonis dan pegawai di pejabat MB...

Telefonis - awak tak faham ke? awak tak reti bahasa ke yang Dato Nik Najis sudah tidak lagi menjadi MB Kelantan. Kenapa awak terus telefon bertanya hal yang sama?

Pemanggil - sebenarnya encik...saya suka dengar ayat yang Dato Nik Najis tidak lagi menjadi Menteri Besar Kelantan, itu yang saya telefon lagi tu...jangan marah..!!!

wakakakaka....

Kedengaran suara pemanggil ketawa lalu meletakkan telefon...! namun panggilan yang sama tetap akan terus dibuat..! sebab apa ya?

Lu Fikir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. Lawak gilee hehehhhhhe

    BalasPadam
  2. ingat betui cita ini...

    BalasPadam
  3. Itu lah kalau TAK ADA REZEKI dan TIDAK DIIZNIKAN ALLLAH swt, berkempen dari Selatan ke Utara Tanah air, (di Kelantan tak payah kempen - pasti menang punya, Menang Besar Pilihanraya pun akhirnya TAK JUGA JADI Menteri Bosar...Insaflah....

    BalasPadam
  4. Salam K Putra,

    Awak sah boleh jadi penulis skrip "Politik Lawak"

    BalasPadam
  5. Engkau nak berpolitik, politik juga, tapi jgnlah hina org yang ada agama.
    Kau ni sebelah mana? BN ke pembangkang.
    Kalau kau org BN memang buat malu je takde adab. Jatuhkan maruah orang BN je. Ramai orang BN hormat Nik Aziz
    Kalau kau org pembangkang, kau mmg org tak guna, sengaja nak memecahbelahkan masyarakat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manusia bodoh mana yg hormat nik aziz bangsat bangsa dan agama?!!!!

      Padam
    2. Ini adalah akibat sembahyang hajat PAS untuk KO BN telah jadi U-Turn, tapi jadi KO Nik Aziz pula.

      Padam
  6. Posting politik terbaik abad ini..! Woo..hoo! Kelakar gila...!!!

    BalasPadam
  7. nuar jubor dah lawat tok zizan ke? atau masih sibuk dengan kempen jual baju hitamnya?

    BalasPadam
  8. warga kota bharu11 Mei 2013 10:02 PTG

    Baju hitambmisti pakai .. kat lengan baju kena jahit dengan kain putih sebesar 1 x1 .. Lilin misti pegang ..
    Apa macham .. anae ..

    BalasPadam
  9. Orang yang dekat hatinya dengan Allah s.w.t tidak akan mencerca kepada orang yang dihatinya hafaz al-quran dan hadis. Semoga Allah memberi taufik dan hidayah kepada kita semua. Kita semua akan mati dan saat di Padang Masyar, kita akan mencari pemimpin yang boleh menunjuk jalan ke syurga, bukan pemimpin yang menunjuk jalan kepada kekayaan duniawi.

    BalasPadam
  10. lawak macam babi,celaka punya blogger.semoga kamu dapat hidayah Allah.

    BalasPadam