Rabu, 6 November 2013

Pencacai PAS Ajer Yang Ada Konek?


Nampaknya yang mampu menyalak cuma para pencacai..! sementara pihak kepimpinan tertinggi hamPAS seperti Presiden Hadi, MurSHITdol hamPAS Nik Najis dan Mad Sabu Timbalan Presiden cuma menikus…kus..kus..!

"Kami, dari Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan, berharap Karpal akan menarik balik kenyataannya dan memohon maaf secara terbuka terutamanya kepada PAS. Kami tidak mahu hubungan dalam Pakatan Rakyat terjejas," kata Ketua Pemudanya, Kamaruzaman Mohamad dalam satu kenyataan pada Rabu.
Kamaruzaman berkata Karpal tidak harus menyamakan PAS dengan parti politik berasaskan agama dan kaum lain atau badan profesional.
"Kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Peribahasa ini jelas menggambarkan kenyataan pengerusi DAP itu," katanya.
Manakala
Ketua Penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menyifatkan kenyataan Pengerusi DAP Karpal Singh yang mencadangkan parti politik berasaskan kaum dan agama dibatalkan pendaftaran sebagai tidak berasas, serius dan membahayakan.
"PAS amat kesal dengan kenyataan yang tidak berasas ini, yang memperlihatkan betapa Karpal tidak memahami perjuangan PAS.
"Apakah bahaya perjuangan PAS bagi masyakarat majmuk di Malaysia?

Balaci @ hamba abdi Anwar dalam PAS pasti akan terus menikus dan memegang telur kerana telur jer yang tinggal…!!!
Yang ada konek pun cuma sekor ni ajer..itu pun tak di kasi kerana dikira spesis dengan Anwar…!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. sandiwara radio dah mula dah....skrip biasa...dah lama tulis...baru nak start pulak dah....

    BalasPadam
  2. yg amat pasti... Pas takkan berani cakap tentang hudud depan DAP... akan menikus... berkempen depan org2 kampung bukan main hebat, siap salahkan umno lagi sbb tak laksanakan hudud...tapi Pas, jgn cakap nak laksana, nak sebut hudud pun tak berani bila berdepan dgn DAP...takut kena penampar kafir DAP dan PKR...

    BalasPadam
  3. Anak Sg Limau said :

    Pas menang di sg limau pun BUKAN boleh buat apa! ......orang kampung dapat Ceramah jaa laaaahhh.....pongg!pangg!ponng!panggg!! siang malam...dok perasan islam depa lebih baik dari islam org lain....pakai serban jubah tapi akhlak tak jaga....baca fatihah pun tak betoi !

    BalasPadam