Selasa, 18 Februari 2014

Nak Tengok Muka Penipu Besar..!!!


Ini namanya mamat poyo..! apa poyo..! poyo ni dalam bahasa Batu Burok ialah penipu besar..! Muka macam ni bukan batu sahaja yang burok..! malah hati pun burok..!

Ada nafsu nak buka penyelewengan @  penipuan.. sedangkan diri sendiri penipu..!

Pas Terengganu bakal mendedahkan empat penyelewengan terbesar di Terengganu dalam pertemuan bersama Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM), Jumaat ini.

Adun Batu Burok, Dr Syed Azman Syed Ahmad berkata, pihaknya telah menerima surat balasan yang menyatakan persetujuan daripada SPRM yang bertarikh 10 Februari lalu.

“Saya telah menerima surat daripada SPRM yang bersetuju dengan cadangan untuk mengadakan temu janji dengan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Abu Kassim Mohamed.

“...untuk bincang soal rasuah di Terengganu, Jumaat ini pada jam 3 petang,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Pas, hari ini.

Cuba perhatikan tweeter yang penipu ni sebarkan semalam…!!!



Macam mana nak bongkar penipuan sedangkan diri sendiri penipu..!

Berkokok ajer lebih…! ekor bergelumang dengan tahi..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. biar muka BUROK .... jangan perangai BUROK
    tak gitu BEROK ..... ??

    BalasPadam
  2. Dia boleh la berpolitik. Tapi politik macam mana. Manipulasi. Nak jadi pemimpin tak layak.

    BalasPadam
  3. Pegi cari video youtube dia kena balun dengan MB ganu dalam dewan. Fakta dia semua auta. Dahsyat betul org mcm ni.

    BalasPadam
  4. wakil BATU BUROK, bukan penduduknya buruk tapi ADUNnya perangai BUROK mengalahkan BEROK...

    BalasPadam
  5. Airasia wajib ambil timgdakan atas Dr. POYOH ini.

    BalasPadam
  6. orang pas apa nak heran , buat macam mana pun compom masuk surga, kalau tak caya tanya setopa spenda , nik ajis dah bagi tiket siang2, nanti dkt pintu tunjuk aje , nampak lambang bulan , ada gambar nik ajis grenti masuk..

    BalasPadam
  7. Tuan,mohon jasa baik dari pihak tuan untuk pautkan link http://www.utaranews.com di blog tuan..untuk makluman tuan,pihak kami telah pautkan link blog tuan di portal utaranews.com.terima kasih.

    BalasPadam