Khamis, 24 Februari 2011

PRK Kerdau...Calon PAS Suratkhabar Lama!!!


Ketua Penerangan PAS Pahang Hassanudin Salim akan membawa cabaran parti itu dalam pilihan raya kecil DUN Kerdau pada 6 Mac depan.

Pencalonan Hassanudin diumumkan oleh Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat di Kompleks PAS Kerdau malam ini.

Beliau merupakan bekas calon PAS yang bertanding dalam pilihan raya umum 2008, tetapi tewas kepada calon BN Datuk Zaharuddin Abu Kassim.

Hassanudin tewas dengan majoriti 1,615. Beliau mendapat 2,520 undi, manakala Zaharuddin memperolehi 4,135 undi.

Hasanuddin, 43, adalah seorang usahawan kelulusan diploma ukur tanah UiTM.

Nampaknya hamPAS dah takde calon lagi! awalnya Tuan Ibrahim bukan main bernafsu nak bertanding seperti bernafsunya Normala nak bertanding tetapi apabila Syed Ibrahim menjadi calon UMNO/BN maka terputus nafsu Tn Ibrahim.


Dalam masa yang terbatas hamPAS kuli kepada komunis cina DAPig terpaksa juga menamakan Hasanuddin budak suruhan Tn Ibrahim yang diberi pelajaran hingga boleh hidup oleh Kerajaan UMNO/BN bila melanjutkan pelajaran ke UiTM.


Khabarnya ramai kuda belang hamPAS yang sudah mula lemah lutut, kepala berserabut jalan menonggek macam baru kena tutuh bontot disebabkan dilema mereka mendepani PRK yang sedang berlangsung baik di Kerdau mahupun di Merlimau...


Riak riak kekalahan sudah semakin bersinar sementara kemenangan sudah semakin jauh meninggalkan mereka...tapi kerana bernafsu iblis kan...maka lawan tetap lawan walaupun cuma nak
masuk longkang...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Sementara calon hamPAS di Merlimau

PAS mempertaruhkan Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Melaka, Rohaizad Abdullah, 38, sebagai calon bagi pilihan raya kecil (PRK) kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Merlimau pada 6 Mac ini.

Pengumuman calon parti pembangkang itu dibuat oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada satu majlis dekat sini, malam Khamis.

Rohaizad yang juga Yang Dipertua PAS Kawasan Jasin dijangka berdepan satu lawan satu dengan calon Barisan Nasional (BN), Roslan Ahmad, 44, pada PRK yang ke-15 sejak Pilihan Raya Umum ke-12 lalu.

Seorang lagi calon PAS bakal dihumban ke laut...mandi beb...mandi!

InsyaAllah UMNO/BN akan mencapai kejayaan dengan cemerlang...amin

1 ulasan:

  1. AKU MATI MATI INGAT NASA ATAU TUAN IBRAHIM JADI CALON....TAKUT JUGA MAMAT 2 EKOR TU YA

    LARI JANGAN TAK LARI NANTI KALAH BESAR KEMALUAN

    BalasPadam