Isnin, 21 Februari 2011

Timbalan Ketua Polis Kelantan Nak Pecah Perut!!!


Jenayah Seksual Libatkan Pelajar Kelantan Membimbangkan, Kata Polis

KOTA BAHARU, 21 Feb (Bernama) -- Polis Kelantan mendapati kes rogol yang melibatkan pasangan berumur 18 hingga 28 tahun termasuk pelajar sekolah di negeri itu membimbangkan, kata Timbalan Ketua Polis Negeri, SAC Mazlan Lazim.

Katanya, apa yang lebih membimbangkan lagi ialah mereka yang menjadi mangsa jenayah seksual itu terdiri daripada kanak-kanak berumur serendah 12 tahun.
Berdasarkan perangkaan, sebanyak 41 kes rogol termasuk 38 kes melibatkan remaja bawah umur 17 tahun berlaku di seluruh negeri dari bulan lepas hingga semalam.

Jumlah ini meningkat 7.89 peratus berbanding tempoh yang sama tahun sebelumnya (38 kes) dan ia agak membimbangkan kita, katanya ketika merasmikan Majlis Pelantikan Badan Wakil Pelajar dan Lembaga Disiplin Pelajar Sesi 2011 Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pasir Tumboh, di sini, Isnin.


celaka! celaka! celaka!

Nak kena doa pecah perut si mazlan ni, kan negeri ni dipimpin oleh tua kutuk alim ulamak dalam semak yang boleh mempastikan siapa jua masuk syurga...


negeri yang makmur hingga menyebabkan rakyatnya lari lintang pukang mengejar sesuap nasi di luar kelantan dikatakan bermasaalah jenayah seksual..

ini mesti kerja tok pa atau awang adek nak merosakkan kepimpinan ulamak dalam semak!!!


negeri yang bila bila masa boleh dirembat hutan balaknya dan cina singapura mendapat hasilnya dikatakan gagal mengawal jenayah seksual...apa punya fitnah macam ni?

lee kuan yew bapak angkat nik najis pon dah mengiktiraf bahawa nik najis seorang menteri besar yang hebat... itu kerana nik najis tetap mampu mempastikan rakyatnya hidup dengan bekalan air bersih yang masih jauh ketinggalan terutama dikampung kampung...

singapork beb...singapork kan negara maju...takkah satu pujian yang cukup tinggi melangit setinggi syurga jaminan nik najis..! boleh dinafi dengan kenyataan mazlan ni..!


mutakhir ini lebih hebat lagi apabila sarang pelacur yang hanya 500 meter dari pejabat MB baru dapat dikesan akan kewujudannya setelah berpuluh tahun ianya wujud disitu....

penemuan ini telah menyebabkan lantai pusat maksiat itu runtuh kerana diserbu oleh penguatkuasa undang undang...tak ke hebat nik najis ni...


itu sebab dia boleh kata adun selising yang dituduh berzina dengan bini orang telah dimaafkan oleh tuhan, mungkin juga adun perupok mengharapkan kemaafan yang sama... hebat nik najis hebat...kena doa pecah perut juga si mazlan ni karang!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan