Jumaat, 11 Februari 2011

Zainal Aznam Ni Gay Ke?



Kita tak tuduh...cuma bertanya jer, mana tau kalau ada iras iras Gay tua si nuar aljub... kenapa pulak soalan ni keluar? sebab jenis gay macam nuar aljub ni memang tak suka tengok orang senang, bangsa menang, agama disayang dan negara gemilang.


Itu sebab si Mallot Gay tua bekas duta amerika tu pun mengambil sikap sama...tiba tiba buang tebiat mengutuk PM dan negara kita macam macam! Kalau Zainal Aznam bukan Gay bagus la tapi kalau beliau seorang gay kita pun tak heran!

Semua orang politik tahu betapa bencinya anwar kepada Tan Sri Isa, semua orang politik tahu betapa anwar amat berdendam kepada Tan Sri Isa yang konsisten menentang beliau kerana salah laku seks bontotnya dan perzinaan dengan bini azmin.
Semua orang politik tahu bahawa Tan Sri Isa konsisten menyokong TDM dalam menegakkan kebenaran membuang anwar dari barisan kepimpinan negara...semua orang tahu!


Itu sebab usaha untuk menjatuhkan sekutu nya itu berjalan sejak dari dulu lagi dan terkini terus memburuk kan beliau agar usaha baik yang akan dilaksanakan oleh Tan Sri Isa dalam membawa Felda dan warganya ke peringkat yang lebih tinggi mesti dihalang! itu kerja anwar...

Bagi PAS pula yang menjadi kuda tunggangan anwar perlu merancakkan lagi kerja kotor ini. Hari ini hARAKah mengambil ulasan zainal aznam sebagi tajuk berita, kalau zainal aznam memang berhati perut pembangkang bermakna usaha untuk merosak imej kerajaan, UMNO, Barisan Nasional, Perdana Menteri dan Tan Isa nampaknya ia bersinar.

Usaha yang dipelopori oleh budak hingusan merangkap hamba sahya dalam urusan Felda si mazlan aliman untuk biadap dan kurang ajar kepada pemimpin negara telah berjaya disemarak dengan baik oleh zainal. Usaha untuk menghakis kepercayaan warga felda terus berjalan.

Hakikatnya Anwar dan PAS serta pembangkang tahu bahawa dengan kehadiran Tan Sri Isa sebagai Pengerusi Felda telah menggugat rentak dan tempo tarian mereka di felda felda. Cara yang bersederhana dan bersahaja yang dimiliki oleh Tan Sri Isa dalam menggaulli masyarakat felda amat ditakuti oleh mereka.

Kepetahan dan ketajaman hujah yang dimiliki oleh Tan Sri Isa membuatkan anwar dan pembangkang tak lena mimpi. Budaya bekerja Tan Sri Isa yang turun ke akar umbi begitu menggusarkan mereka serta cengkaman dan pengaruh yang dimiliki oleh Tan Sri Isa dalam menggerakkan warga kerja felda diseluruh negara menjadikan anwar dan pembangkang macam ayam berak kapor.


Soalnya apakah si zainal aznam ni pun ada perasaan yang sama ke dengan gay tua anwar aljub dan pas?
kalau benar, lebih baik zainal berhenti dari menganggotai sebarang J/K yang dibentuk oleh kerajaan kerana kerajaan BN ini tunjangnya UMNO. UMNO ialah Pertubuhan yang menjaga dan membela nasib ORANG MELAYU! Itu pun kalau zainal masih ada nila dan harga la...

Lepas tu kalau rasa rasa nak berhenti jadi orang melayu pun boleh...sebab bagi orang melayu yang sebenar, kita tak perlukan orang macam ni! Ada tak menambah, takde tak pulak mengurang! Jangan kata nak mempertahan, merosak adalah...!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen