Jumaat, 22 April 2011

Giliran Anwar Diliwat Cina Komunis Kit Sial...!


Petikan...

Setiausaha Agung Parti Kebangsaan Sarawak (Snap) Stanley Jugol hari ini berkata tidak ada kemungkinan partinya akan bergabung dengan DAP.

Jugol berkata beliau juga terkejut dengan cadangan DAP itu kerana parti Cina itu sebelum ini berkempen menentang calon Snap pada pilihan raya negeri yang lalu.

Lim mencadangkan penggabungan DAP dengan Snap bagi mempercepatkan kesedaran politik Dayak berikutan pilihan raya Sarawak 16 April lalu.

Dalam pada itu, PKR Sarawak melahirkan rasa terkejut apabila mendapat tahu bahawa penasihat DAP Lim Kit Siang telah mencadangkan penggabungan antara DAP dan Snap.

"Oleh kerana kami adalah rakan dalam Pakatan Rakyat, kami menghargai penjelasan cadangan penggabungan daripada Lim dan DAP,” kata pengerusi PKR Sarawak Baru Bian dalam satu kenyataan akhbar yang bernada keras.

Nak terperanjat apa? dulu nik najis sanggup kata boleh berkawan dengan setan sebab nak menghalalkan persetubuhan haram antara hamPAS dan DAPig.. takkan terperanjat pulak bila DAPig dalam diam 'buat kira' dengan SNAP.

Jenis setan mana ada hukum! mana ada pantang larang! dah anwar, lama gian, pkr dan puak haram ni merelakan diri menjadi setan jelmaan DAPig...apa nak heran! DAPig kan tuhan politik puak haram ni...paling kuat nada keras ajer la, lebih lebih mana berani bro!

Bagi Peliwat Malang@pelakon lucah pulak, kalau DAPig dan SNAP bersekutu boleh menjadikan igauan gilanya tercapai...why not? apa pun cara! bergabung ke! bercerai ke! lobang depan ke! lobang belakang ke! pelacur ke! budak sekolah ke! bini sendiri ke! bini orang ke! itu semua tolak ke longkang...yang penting jawatan PM beb...PM!

PM tu mende? Peliwat Malang rupanya...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan