Sabtu, 2 April 2011

Syed Ali Yakin..


KUALA LUMPUR, 1 April: Ketua Polis Negara diminta menyiasat siapakah sebenarnya yang ada dalam video seks yang ditayangkan oleh Trio Umno sebelum ini kerana inilah isunya bukan soal tulen atau palsu.

"Apakah orang yang ditunjukkan di luar video sama dengan orang yang berada di dalam video," kata bekas Timbalan Presiden PKR, Senator Dr Syed Husin Ali.

Maknanya Syed Ali sudah menerima bahawa Video lucah itu benar, tulen dan bukannya hasil kreatif suntingan. Ini juga bermakna Syed Ali hanya mahukan kebenaran dan kesahihan bahawa Anwar ialah pelakon sebenar yang bersetubuh dengan pelacur china tu...


Syed Ali tak bercakap soal moral, beliau juga tidak mempertahankan anwar sebagai bukan pelakon didalam video tu, seolah olah syed ali arif kemampuan punaisihat PKR tu diranjang, syed ali juga secara tidak langsung mengakui bahawa anwar mampu dan berkebolehan dalam menjadi pelakon video lucah....!

Dalam kata lain, syed ali setuju bahawa anwar aljub altakuti memang biasa dengan benda hanyir seperti mana dunia maklum yang anwar ni dua alam, jantan betina dia tutoh!

Kalau seorang bekas Timbalan Presiden PKR sendiri tidak mampu tegas mempertahankan anwar, apa lah yang PAS jadi bodoh dungu mempertahankan anwar. Solat hajat pun cuma PAS sahaja yang beria iya sedangkang PKR tak pulak sebok...! kenapa?


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Pelbagai komen dan pendapat di hujahkan samaada pro dan kontra melalui pro / kont media ....ada rakyat berkumpul mohon petunjuk dari yang esa...sedikit demi sedikit kebenaran sedang dibuktikan...PDRM yang telah di amanahkan terus tabah untuk mencari kebenarkan,walaupun sudah tentu pembangkang akan menuding jari dan menganggap ini konspirasi Polis dan BN..tetapi PDRM jgan sekali2 undur teruskan usha untuk menentukan si pengkhianat ni di lontar ke Sungai buloh bagi menyelamatkan maruah bangsa dan agama..
    jikalau pengikut tegarnya menentang keras melalui demontrasi...mulakan dengan bismliah balun lah dgn sewajarnya...kalau tidak negara akan hancur dengan kerenah mereka yang tidak pandai memilih mana terbaik buat negara...

    BalasPadam