Sabtu, 30 April 2011

Menjawab Politik Longkang WiraArjuna Malaysiakini



Penulis tu kata rakyat bingung sebab budaya politik longkang yang dibawa oleh media arus perdana yang berpihak kepada trio Datuk T.

Rakyat tak bingung selama ini...rakyat bingung dan keliru bila biawak hidup bernama Anwar Ibrahim dipecat dari UMNO dan Kerajaan atas salah laku seks nya pada tahun 98 dulu. Dari situ kebingungan rakyat bertambah apabila puak puak politik yang sebelum itu berseteru kepada Anwar seperti hamPAS, DAPig dan lain lain lagi bertukar arah menjunjung dan menjilat Anwar.

Anwar menjadi kuda tunggangan yang begitu taat untuk menghancurkan kuasa politik Melayu yang mempertahankan Agama Islam selama ini. Maka puak komunis dan jahat yang selama ini mengidam akan kuasa Melayu di Watan Melayu tercinta ini menghidu bahawa hanya dengan memperalatkan Anwar sahajalah mereka boleh mengecap nikmat kekuasaan yang ada!!!

Politik longkang ni Anwar, PKR, Malaysiakini, DAPig, PAS dan puak pakatan haram jaddah lah yang selama ini mendominasi, cuma yang terbaru apabila Chua Soi Lek juga menunjukkan minat untuk menyertai politik 'penuh bermoral' ini!

Sebelum ini politik tanahair tak pulak dihidangkan dengan politik hanyir seperti liwat dan zina seperti ini! ramai pemimpin UMNO terutamanya yang terkeluar dan tersingkir dari arus politik semasa tidak sejahat dan sehanyir Anwar untuk merosakkan kuasa dan wewenang Melayu di Bumi bertuah ini.

Hanya Anwar sahajalah pengkhianat dan petualang bangsa yang amat bangsat sanggup bersekongkol dengan cina komunis dan keling paria untuk merobohkan kuasa dan mencampak kesucian Islam!


Tuduhan bahawa Pihak Polis, Pegawai Kemas, Pihak Birotatanegara dan banyak pihak yang mewakili Kerajaan Pusat melakukan kerja yang merosakkan imej pembangkang terutama Anwar tidak timbul sama sekali.

Ini kerana Anwar dan puak jahanam pembangkang telah terlebih dahulu mendedahkan bahawa mereka lah raja politik rimba, politik jalanan, politik murahan, politik merosakkan harta benda awam berdemonstrasi dan banyak lagi perilaku keji dan hina yang ditanam dan diajarkan oleh mereka kepada generasi muda selama ini!!!


Tuduhan cuba mengaitkan YAB Perdana Menteri juga merupakan cubaan jahat penulis tersebut yang cuba mengaitkan apa jua perkara buruk yang berlaku keatas pembangkang terutama boneka PAPig Anwar Ibrahim adalah tindakan jahat dan melulu.

Rasa ketidakpuasan hati melihat media arus perdana menyokong Datuk Eskay dalam sumpah laknatnya menunjukkan bahawa media arus perdana yakin dan percaya kepada semangat dan tindakan seorang yang beragama Islam yang berani memperlihatkan kebenaran dirinya apabila berdepan dengan kekalutan dan kejahatan politik puak puak tertentu.

Kalau orang Islam lain dan bukan Islam juga mampu menerima sumpah laknat....soalnya kenapa tidak Anwar dan kuda belang nya? Islam ke Tidak ?


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan