Ahad, 3 April 2011

PRN Sarawak...Asal Lawan BN...!


KUCHING, 2 April (Bernama) -- Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) mengumumkan akan bertanding bagi 27 kerusi dalam pilihan raya negeri 16 April ini.

Presiden SNAP Edwin Dundang, pada masa yang sama, membidas Parti Keadilan Rakyat (PKR) berhubung 'sikap acuh tak acuh' parti itu berkaitan pengagihan kerusi.

"Semakin nyata bahawa PKR tidak mahu mengadakan pakatan pilihan raya dengan SNAP sama sekali.

Lawan...jangan tak lawan!

Mula mula nak 40 kerusi sekarang nampaknya dah kendur turun 27, kira tunduk kepada Maharaja Seks Malaysia si Anwar Aljub Altakuti la...
Pergi mampos lah snap!

Ko nak bertanding semua ke, 27 ke, bergabung ke, solo ke, itu bukan persoalan! yang menjadi hal bila puak haram jaddah ni melangkah masuk ke gelanggang menentang BN! itu menunjukkan bahawa kamu 'musuh' kepada majoriti rakyat di Sarawak dan negara secara amnya.


Dalam prn lepas snap ni bertanding jugak tapi cuma menang 1 kerusi di DUN Engkelili, itu pun khabarnya DUN yang sekarang dipegang pon susah nak dipertahankan...! jadi rasanya tak sabar nak tunggu 16 April ni untuk buktikan bahawa majoriti rakyat Sarawak tetap dengan kerajaan BN!!!

Snap ke! PKR ke! PAS ke! DAPig ke! kalau bertanding hanya untuk melawan BN semata mata, lupakan lah ! kerana rakyat Sarawak bukan memilih parti yang hanya hidup ditengah khalayak bila 'loceng' bunyi, waktu lain...senyap jer..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Salam Bro.

    Ulasan yang matap dan berfaedah dalam perang cyber ini.

    Blog ini sudah saya link.
    Teruskan perjuangan.

    BalasPadam