Rabu, 28 Mac 2012

Kenali Musuh Anda...Tahniah Kerajaan Johor!


TAHNIAH Kerajaan Johor! Inisiatif sebegini perlu dalam mendepani sebarang bentuk ancaman dan penyelewengan yang sedang teruk menggejala umat Islam!

Biarkan kalau ada mana mana pihak cuba mempertikai tajuk seminar ini! Persetan dengan NGOs yang tiba tiba pulak yakin percaya dengan slogan 1Malaysia hanya kerana terasa dengan tajuk seminar tersebut walhal puak ni tak pernah langsung mengiktiraf gagasan yang diilhamkan oleh YAB PM tu!

Umat Islam perlu disedarkan! Perlu difahamkan akan cabaran masa kini! Perlu ditunjukkan musuh dalam selimut! Luar selimut hatta yang tak berselimut pun dah cukup menjengkal muka!

Guru-guru agama di sekolah kebangsaan seluruh negeri Johor akan menghadiri satu seminar Sabtu ini berkaitan “ancaman Kristianisasi”, dan perkara itu telah menimbulkan perasaan kurang senang komuniti Kristian di negara ini.

Seminar anjuran Jabatan Pelajaran Johor dan Jabatan Mufti Johor itu bertajuk “Pemantapan Aqidah, Bahaya Liberalisme dan Pluralism Serta Ancaman Kristianisasi Terhadap Umat Islam. Apa Peranan Guru?” menetapkan kehadiran dua guru agama daripada 55 sekolah kebangsaan di Johor.


Lu Fikir La Sendiri
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan