Selasa, 27 Mac 2012

Karpal Dah Nazak?

Apa hal dengan karpal? dah nazak ke atau senak? atau fikiran semakin benak!!!

Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini gagal merayu di Mahkamah Persekutuan berhubung perintah Mahkamah Rayuan yang mengarahkannya membela diri atas tuduhan mengeluarkan kata-kata hasutan membabitkan Sultan Perak, tiga tahun lalu.

Ia berikutan keputusan panel lima hakim diketuai oleh Hakim Besar Malaya, Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinudin membenarkan notis usul pihak pendakwaan yang memohon agar rayuan itu diketepikan tanpa mendengar meritnya.

Dengan keputusan tersebut, Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu dijadual memberi keterangan bela diri di Mahkamah Tinggi pada 30 dan 31 Mei ini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Orang derhaka dan kurang ajar macam ni mesti disumbat dalam penjara dan biarkan dimakan anjing saja. Itu baru padan dengan muka dia.

    BalasPadam
  2. "Langkah mayat aku dulu......" Pakat2 tugggu sapa nak langkah mayat pulak.........

    BalasPadam
  3. Mayat bernyawa ni bilalah nak dikuburkan???

    BalasPadam
  4. Bukan ke dalam penjara.....tapi ke dalam neraka. or... ke tempat asal usul mereka. Itulah sepatutnya balasan orang dasar tak sedar diri.

    BalasPadam
  5. Bilalah Allah nak ambik nyawa peguam keparat ni? Dia salah satu sebab Malaysia kini tidak aman..

    BalasPadam
  6. Berlakon sakit je tu.Kan dah kawan ngan pelakon terbaik seantero dunia iaitu Pak Syeikh.Ni pengaruh Pak Syeijh Al-Juburi sudah meresap kat kawan dalam Pakatan Haram

    BalasPadam