Ahad, 25 Mac 2012

PAS Cuba Lari Dari Hanyir Anwar..!



















Nampak puak hamPAS dah bagi signal! puak hamPAS tahu bahawa tuhan politik mereka Anwar AlJub kotor dalam memenuhi kehendak sex nya! hamPAS tahu bahawa serakah sex Anwar bukan sahaja kepada Jijah malah kepada siapa jua tak kira jantan mahu pun betina!

HamPAS tahu jika Anwar Aljub membawa Nalla ke mahkamah maka pelbagai lagi cerita hanyir akan dihidu dan tentunya tidak menguntungkan hamPAS seperti mana yang mereka hadapi kini! namun sebagai rakan sekutu politik Iblis Israel tentunya hamPAS juga tidak mampu beralih kasih dari Anwar dan DAPig dalam menghadapi PRU yang akan datang! Sementara boleh ditunggang...kena lah tunggang! walau pun nanti natijahnya tunggang langgang!

PAS nak lari ke! nak baling batu sembunyi tangan ke! hakikatnya PAS tetap menghalalkan apa jua kesonsangan yang diamal oleh Anwar! Bau hanyir tetap menyelimuti PAS..!!!

Pas menegaskan pihaknya tidak pernah masuk campur dalam isu saman Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap bekas rakan karibnya, Senator Datuk S Nallakarupan.


Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, isu itu tidak pernah ditimbulkan dalam mana-mana mesyuarat Pas sebelum ini.

“Pada pandangan Pas, isu itu adalah masalah peribadi antara Datuk Seri Anwar dan Datuk Nallakarupan,” katanya kepada Sinar Harian.

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan