Rabu, 7 Mac 2012

VCD...Kerana Mendengar, Melihat & Meyakininya...Maka Kadir Rasa Zahrin Sudah Gila!!!













Amboiii...bukan main garang Kadiaq menyebut Zahrin sebagai GILA..!

"Sebelum ni dia buat keluar kenyataan pelik-pelik, saya tak kisah sangat lah sebab saya tahu dia nak cari makan. Saya kesian kat dia.

"Tapi sejak akhir-akhir ni saya lebih kesian kat dia. Dari cerita-cerita dia ni nampak sangat dia ni macam gila, " katanya kepada Harakahdaily.

Agak agak apa sebab Kadiaq begitu yakin dengan perjuangan nya sekarang? Setelah hampir 60 tahun hidup berjuang didalam UMNO dan 'mencekik' nikmat berjawatan tinggi didalam Kerajaan...takkan tetiba jer Kadiaq boleh berubah sebegitu rupa?

Kadiaq tahu dia dah tua...dia dah dihujung...dia dipinggir dunia fana...tentunya sebagai insan yang tak kering dengan noda dan dosa Kadiaq pasti insaf...Kadiaq pasti sedar...!

Mungkin dalam pencarian ini Kadiaq telah menjumpainya...! telah meyakininya..! Dan tak salah kalau Kadiaq mendengar dan mempastikan orang lain yang sewaktu dengannya juga mendengarnya..!!!


Dengar Apa? yang kat bawah ni laa...
























LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. Pada saya yang mengenal keluarga beliau dalam UMNO, beliau mempunyai minat yang sama dengan DS Anwar Ibrahim, seorang yang kaki perempuan (TS Kadir tidak pasti beliau kaki bontot). Boleh adakan majlis sumpah laknat selain daripada menemubual pegawai atasan Kementerian Pelancongan. Jadi amat lah sesuai mereka satu kapal dan haluan.

    BalasPadam