Isnin, 5 Mac 2012

Clash Of The Bands PAS..!






















Kata orang biduk lalu...kiambang bertaut! tapi kalau melihat kepada komen komen yang dikeluarkan oleh blog blog pro pembangkang dalam menggarap isu PAS Kedah seminggu ini jelas bahawa kehancuran dan perpecahan PAS tidak dapat disangkal lagi!



















Jelas bahawa didalam PAS perpecahan terbesar ialah diantara puak Ulama dalam semak dan puak pengikut dan penjilat Anwar begitu membara! Hadi selaku Presiden dilihat gagal dalam mencari rumusan ke arah perpaduan didalam parti sesat tersebut!

Diberitakan bahawa pertemuan pihak tertinggi PAS di Mentaloon semalam sebenarnya GAGAL dalam mencari penyelesaian! Kedengaran suara tinggi dan nyaring berselang didalam Mesyuarat yang sepatutnya dijalankan secara harmoni!

Tuduh menuduh! Salah menyalah! yang banyak dihamburkan didalam pertemuan tersebut...Akhirnya pihak Tertinggi PAS terpaksa mengambil jalan tengah dengan membuat keputusan mengekalkan Azizan selaku Ketua Kerajaan dan Meminta Phahrolrazi dan Dr Ismail menerima balik jawatan EXCO Kerajaan Negeri!

Kerana apa? kerana itu sahaja jalan penyelesaian yang dilihat bijak untuk membuktikan kepada dunia bahawa PAS tidak berpecah dan kedua dua pihak sudah berbaik baik!!! Tipu lagi...walhal segala permasalahan sedang disapu dibawah karpet...Ia sebenarnya ialah GENJATAN SENJATA sehingga PRU datang!













PAS sebenarnya sedang menerima KARMA! KARMA kerana perjuangan sesat sebuah parti yang selama ini menjual dan memperalatkan Agama! Yang lebih jeals lagi KARMA PAS ini datang atas pertolongan tangan Anwar dan DAPig yang jelas memang membenci, memperguna dan menolak Islam!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. KEHKEHKEH NAK CKP MCM MANE LG BROO. PAS NI PARTI WAL HASIL BALIK ASAL..TU PASAL PERJUANGAN SONGSANG XDE HASIL!

    BalasPadam