Jumaat, 9 Mac 2012

Lelong Amal,! Imam Kasut Cuma Berharga 20 Ribu..


Pemuda PAS mensasarkan RM20,000 kutipan derma bagi tabung membantu keluarga Hoslan Hussin, imam yang dihukum penjara setahun atas kesalahan menghina mahkamah berikutan tindakannya melemparkan selipar ke arah panel hakim.

Ketua Penerangannya, Riduan Mohd Nor berkata, tabung bertujuan meringankan beban anggota keluarganya itu juga akan diedarkan ke seluruh negara.

20 ribu ajer..! Kenapa tak lebih?

Inilah kerja PAS..kerja PAS selama ini ialah melenyap dan menggelapkan duit kuda belang! Guna kesengsaraan dan kesusahan kuda belang untuk membuat duit!

Itu sebab isu TABUNG MEMALI, KOHILAL dan banyak lagi tabung yang konon dibangun atas dasar kebajikan dengan menjual nama agama menjadi santapan enak dan menyelerakan sesetengah orang dalam PAS!

Kini peluang baru terbuka! Imam gonjol yang stim sangat dengan kasut akan menjadi mangsa seterusnya, yang jelas harga beliau hanya layak 20 ribu..yang lebih?

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. kadang2 aku pening dgn parti aku ni. Masa Imam tu tengah susah takde duit, PAS tak dtg pun nak bantu. Bila dah mcm ni baru nak kutip duit tolong. Apa salahnya kalau dulu membantu Imam ni cari rumah ke, derma utk buat deposit rumah ke...PAS ni reactive dari proactive. Selalu dtg bila dah terbakar dan nak memandi api. Cuba amalkan polisi elak kebakaran.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nampaknya ada juga member yang merintih. aku saperti kau juga bro' yang sejak kebelakangan ni lihat parti kita dah hilang arah. kalau dulu aku berbangga dgn perjuangan islam, tapi sekarang terasa malu pulak. aku lihat mereka diatas tu tenggelam punca, tak ada issue yang boleh aku banggakan. tengok macam ni, pesalah tidak langsung menunjukkan kesopanan agamanya dgn membalingkan kasut. aku tak fikir islam mengajar berbuat begitu dan peliknya mereka sangat pertahankan perlakuanya yang kurang ajar tu. kan telah dijanjikan ALLAH buat baik balasanya baik. hai lah PAS entah apa lagi kontroversi yang akan dibawa. nampaknya aku kena fikir betul betul akan undi aku dan keluargaku pada PRU13 ni.

      Padam