Ahad, 30 Disember 2012

Hadi Gila Talak..!

MARANG 29 Dis. - Setelah sekian lama menyepi, akhirnya Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini tampil memberikan reaksinya berhubung isu Amanat Haji Hadi yang dicetuskan beliau pada 1981, tetapi dengan satu syarat.

Jelas Abdul Hadi, beliau hanya akan menjelaskan mengenai amanat itu sekiranya kerajaan memberinya peluang selama sejam menerusi siaran RTM atau TV3 untuk berbuat demikian.

Menurutnya, beliau hanya akan menyatakan pendiriannya sama ada menarik balik atau mempertahankan Amanat Haji Hadi sekiranya permintaan itu dipenuhi.

Saya minta supaya diberi peluang sejam oleh RTM dan TV3 secara live (langsung). Saya percaya kalau jawab di sini akan diputar belit.

Masa mangkuk ni buat kenyataan dulu tak pulak dia bagi syarat..hari ni bila dah tersepit mula pulak bagi syarat! Syarat pulak nak menjilat ludah dan katak sendiri apabila meroyan mahu diberikan peluang keluar di. RTM dan TV3. Kenapa pulak? Kenapa pulak minta nyawa dengan stesen yang dia dakwa berat sebelah ? Apa punya bengong?

Bukan soal stesen mana yang Hadi pilih..soalnya ialah kesesatan demi kesesatan yang wujud setelah amanat sesat ini diimani oleh ramai kuda belang Pas dari dulu hingga kini yang menyebabkan sembahyang 2 imam, kebumi jenazah isteri tepi rumah, buang ibu bapa dan keluarga, tak datang menziarahi kematian ibu, tak datang rumah mertua, nikah 2kali dan banyak lagi penyelewengan agama yang begitu menggoncang akidah seseorang yang taksub dan berikan kepada amanat gila Hadi ini.

Maka Hadi sebenarnya tak perlu minta itu dan ini, tak perlu syarat sana dan sini, apa yang Hadi perlu buat dan minta ialah   Mohon keampunan Allah dan bertaubat dan minta maaf kepada seluruh umat Islam dengan mengakui kejahilan yang ada pada dirinya telah memangnya kan ramai manusia yang tidak berdoa..sekarang kurang Hadi dah berusaha untuk menjadi manusia yang beragama kalau pun sebelum ini dia dilihat lebih kepada manusia yang banyak menyesatkan orang dalam isu agama...!

Lu Fikir La Sendiri!

1 ulasan:

  1. Rasa2 nya orang akan lebih hormatkan dia kalau dia mengaku dan meminta maaf seikhlas2nya..

    BalasPadam